Skip to main content

Ik ben sinds enkele maanden overgestapt van Vodafone naar KPN. Veel spijt van!! Thuis zit ik gewoon op de Wi-Fi, maar zodra ik buiten ben gaat het mis. Vrijwel nooit heb ik gewoon bereik met 4G. Ik woon in Den Haag, niet in een of ander gehucht. 

 

Alleen als ik telefoon helemaal uit zet een daarna weer aan, wordt het probleem verholpen. Heel vermoeiend! Dit kan niet de bedoeling zijn. Ik overweeg weer terug te gaan naar Vodafone. Neem ik ook gelijk Ziggo thuis voor tv/internet. Wat dat laatste, vooral interactieve tv, is ook extreem langzaam bij KPN laatste tijd..

Hi @Joost72, dat is zeker de bedoeling niet. Goed dat je een seintje geeft.

Het uit- en aanzetten van je telefoon helpt even, lees ik in je bericht. Wat gebeurt er precies en hoe lang duurt het voordat je verbinding weer slechter wordt? Hou je nog wel verbinding met het KPN netwerk of valt dat ook weg? Het is ook goed om je simkaart even te testen in een ander toestel, ik ben benieuwd of je dan hetzelfde ervaart.

Voor wat betreft het menu van Interactieve TV, er wordt hard gewerkt aan het verbeteren van het menu en de werking ervan. Er is in januari een update voor gedaan, en ook deze maand wordt er weer een update uitgerold om het verder te verbeteren. We hebben een speciaal topic over het nieuwe menu en de updates, daar lees je er alles over.


Hi @Joost72, ik heb niets meer van je gehoord, ik hoop dat 't een goed teken is. Anders weet je me hier te vinden.