Skip to main content
Beantwoord

Slecht bereik bellen. Dit is ontstaan na onderhoud.

• November 13, 2021
  • 3 reacties
  • 88 keer bekeken

Sinds een aantal dagen hebben wij zeer slecht ontvangst wb bellen en gebeld worden, zowel binnen als in de omgeving en op sommige andere plekken (één streepje bereik). Dit was voorheen niet zo. Nu zag ik dat er onderhoud is uitgevoerd. Ik vind het vreemd dat dit ten nadele is aan ons bereik.

Beste antwoord door Noordzee

Hallo @Lotte28754 ,

Dit komt vaker voor met onderhoud. Ze zijn een paar dagen bezig antennes aan te passen en/of te vervangen. Maar dan moet e.e.a. daarna nog ingeregeld worden, dat goed inregelen kan een paar weken duren. 

Meestal is het daarna wel weer goed. Als het bereik over een week of drie nog niet hersteld is, trek dan weer aan de bel.  

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • Antwoord
  • November 14, 2021

Hallo @Lotte28754 ,

Dit komt vaker voor met onderhoud. Ze zijn een paar dagen bezig antennes aan te passen en/of te vervangen. Maar dan moet e.e.a. daarna nog ingeregeld worden, dat goed inregelen kan een paar weken duren. 

Meestal is het daarna wel weer goed. Als het bereik over een week of drie nog niet hersteld is, trek dan weer aan de bel.  

Anneke-Anna
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+11
  • Wijsgeer
  • November 14, 2021

Ik volg even, zelfde probleem hier nog helaas. 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • November 15, 2021

Bedankt voor de snelle reactie en antwoord!