Skip to main content

De 3 b hoek Bergschenhoek , Bleiswijk en Berkel hebben al jaren slecht bereik

verschillende malen chip vervangen 

telefoon heeft maar 1 of soms geen balletje

je moet naar buiten om 1 of twee balletjes te krijgen

 

*Admin: afgesplitst en een eigen topic voor vraag aangemaakt

 

Hi @Simbru! Ik zou graag met je willen kijken wat we kunnen doen om hier verandering in te brengen. Je geeft aan dat het al jaren slecht is. Bedoel je dan dat het soms wel goed is en dus wisselt? Zijn er daarnaast nog meer KPN abonnementhouders in huis? Of abonnementen van een ander merk? Ook ben ik nieuwsgierig of je van meer mensen in de buurt weet of dit speelt. Je geeft ook aan dat specifiek deze telefoon problemen heeft. Heb je ondertussen een ander toestel in gebruik genomen? Als laatste wil ik je wel meegeven dat de "balkjes” die je ziet slechts een indicatie zijn van de kracht van het signaal en in principe zeer weinig tot niks zeggen over wat er via die verbinding binnen kan komen. Neemt natuurlijk geen moment weg dat je klachten ervaart en daar gaan we aan werken. Ik hoor graag van je!


Ook bij nieuwe iPhone heb ik maar 1 streepje 


@Simbru dat geeft in ieder geval aan dat het dus niet gebonden is aan het toestel. Ook is er dus blijkbaar in de afgelopen tijd niets veranderd aan het signaal. Zou je nog antwoord kunnen geven op de andere vragen uit mijn vorige bericht? Dan kunnen we samen aan de slag om je hierbij te helpen.