Skip to main content

Hallo

 

Sinds enkele weken hebben we een slecht of geen bereik met het mobiele netwerk.

Heel vervelend om niet bereikbaar te zijn.

Wat is er veranderd? en waar moet ik deze storing melden?

Gaat om postcode 8105sr

Welkom op het forum @Margreet ten Broeke! Zou je aan kunnen geven of het slechte bereik binnen- of buitenshuis is? Daarnaast zie ik dat het in het verleden dus wel goed gewerkt heeft. Zou je de APN instellingen kunnen controleren en hier laten weten of dat verschil maakt? Weet je daarnaast ook of er meer mensen in de omgeving zijn die dit probleem hebben? Ik hoor het graag van je. Dan gaan we aan het werk om te kijken wat we kunnen doen om de ontvangst weer in orde te maken!


Hallo Bram,

Fijn dat je dit probleem op wilt pakken.

Buitenshuis is het bereik fluctuerend 1 of 2 streepjes. Binnenshuis 1 of geen bereik.

Wij wonen samen met mijn ouders in 1 boerderij. 

Binnenshuis ****** is er vaak geen bereik. Dit is heel vervelend omdat mijn ouders op leeftijd zijn en afhankelijk zijn van hun mobiele telefoon. 

Verder wonen wij buitenaf en heb geen idee of onze buren hier ook hinder van ondervinden.

Heb de APN instelling gecontroleerd, opnieuw ingesteld. Dit maakt voor het probleem niets uit.

Verder hebben alle gezinsleden hier hinder van. Meeste gezinsleden hebben een sim only abonnement van Simyo. Mijn moeder heeft een prepaid KPN kaart en ondervindt het zelfde probleem.

Ook gasten hebben last van slecht bereik.

Probleem is sinds een paar weken geconstateerd. Niet precies duidelijk vanaf welk moment het is ontstaan. Eerder was er eigenlijk nooit een probleem met een verbinding met het mobiele netwerk.

Hopelijk kan dit probleem opgelost worden. Succes en alvast bedankt!

Graag hoor ik of er een probleem is en of dit opgelost kan worden.

 

groeten,

 

Margreet ten Broeke

 

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy


@Margreet ten Broeke ik kan niet direct vinden waar het aan ligt met de gegevens die ik van je gekregen heb. Zou je anders je profiel in kunnen vullen en hier laten weten wanneer je dat gedaan hebt? Dan kan ik verder kijken voor je. 


@Margreet ten Broeke gezien ik geen verdere reactie heb ontvangen wil ik er vanuit gaan dat het probleem opgelost is. Daarom ga ik het topic sluiten. Mocht dit niet het geval zijn zou ik je willen vragen om alsnog je profiel in te vullen en dat hier aan te geven. Dan kan ik je alsnog verder helpen met dit probleem.


Sorry het probleem is niet opgelost. Ik zal het profiel invullen.


Ik heb net als een aantal gezinsleden een sim only abonnement simyo.

wij maken gebruik van het kpn netwerk. Het bereik is slecht op alle mobiele toestellen (Iphone, Samsung en Motorola)