Skip to main content

Goedemiddag @Bart_Z 

Zou het kunnen dat nu de mast in Amsterdam aan de beurt is, want ik heb ook al weken maar 1 of 2 strepen. Omdat Ziggo zon slecht WiFi heeft, probeer ik via 4G te streamen maar het bereik op mijn telefoon is zo slecht, dat ik niet eens kan streamen via een persoonlijke hotspot.

Wanneer kan ik verwachten dat dit weer normaal werkt want ik betaal wel maandelijks voor onbeperkt internet. Hopelijk is dit snel op te lossen.

Groeten,

Tim

admin: eigen topic aangemaakt. Oorspronkelijke topic

Hallo @T H. Geen Bart Z, maar een andere Bart. Ik kan het zo niet zeggen: er staan heel veel zendmasten in en rond Amsterdam, dus ik heb jouw gegevens nodig om te kunnen bepalen over welke zendmast we het hebben. 

In algemene zin: onderhoud kan een verklaring zijn, maar er zijn meerdere verklaringen mogelijk. Kun je me iets meer vertellen? Hoe lang speelt dit: kun je dat iets preciezer aangeven? Was het daarvoor wel goed? Merk je een verschil tussen binnen en buiten? Is er in of om je eigen huis iets veranderd: wellicht is er isolatie toegevoegd of wordt er jouw omgeving gebouwd? 

Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer, je mobiele nummer en je klantnummer? (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?

 


Hallo @T H. Ik zie dat je niet meer hebt gereageerd. Heb je via een ander kanaal al hulp gekregen? Als ik nog iets voor je kan doen lees ik het graag. 


Hallo Bart,

 

Dit heb ik op meerdere plekken. Op mijn werk (ok dat is in Velsen-Noord) heb ik ook slecht bereik.

maar dus ook in mijn woning en op het dakterras.

heb mijn gegevens nu ingevuld.

 

Gr Tim


Dag @T H. Je woont op een locatie waar je volgens mij uitstekend bereik behoort te hebben; je zit erg dicht in de buurt van verschillende zendmasten. Als je dit op één plek zou hebben, zou je denken aan een kleine storing of werkzaamheden aan een zendmast; iets dat een probleem veroorzaakt. Jij hebt het echter op meerdere plekken, dus ik neig naar daar niet zo naar. 

Je zult me dus echt iets meer moeten vertellen: hoe lang speelt dit: kun je dat iets preciezer aangeven? Was het daarvoor wel goed? Is er in of om je eigen huis iets veranderd: wellicht is er isolatie toegevoegd of wordt er jouw omgeving gebouwd? En belangrijkste vraag: merk je een verschil tussen binnen en buiten?


Hey Bart,

Eigenlijk sinds het omzetten van mijn abonnement. Sindsdien is het wat minder met het bereik. Ik had KPN met toestel en nu alleen SIM volgens mij.

het is dus niet alleen binnen maar ook op het dakterras. We hebben wel dubbel glas gekregen aan 1 kant maar hoop niet dat dat mijn bereik verslechterd.

verdere grote verbouwingen zijn er niet in de buurt.

kunnen jullie niet zien hoe sterk mijn bereik is of iets dergelijks?

gr Tim


Isolatie kan zeker een verschil maken. Het omzetten van je abonnement lijkt me niet direct een oorzaak. Voor binnenshuis is er gelukkig een goede oplossing. Je kunt bellen via WiFi. Als je toestel geschikt is kun je dit instellen, waarmee dit probleem tot het verleden zal behoren. 


Reageer