Skip to main content

Met mijn nieuwe telefoon S20 FE heb ik 5G bereik. Maar nog nooit is het bereik zo slecht geweest, ook als ik 5G uitzet. Als ik radio luister stopt het na 10 seconden, 5 seconden hoor ik niets, dan gaat het weer 10 seconden goed. Het internetbereik, ook midden in de stad, is er nauwelijks. Herkent iemand dit probleem? En beter nog: weet iemand de oplossing?

Hallo @Birdy56! Dat je bereik ineens slecht is is natuurlijk niet de bedoeling. Van de Samsung S21 hebben we meerdere meldingen gehad dat het bereik slecht was. Van jouw toestel heb ik het nog niet eerder gehoord. Heb je al contact gehad met Samsung hierover? 
 

Enig idee waar het aan kan liggen? Heb je bijv. slechter bereik ná het uitvoeren van een update?


Nee, ik heb er totaal geen idee van. Daarom deze melding nu van mij aan jullie.

Heb nog niet bedacht dat ik bij Samsung moet zijn. Hoe hebben jullie het geregeld bij de andere klanten met dezelfde klachten met de Samsung S21?


Ik heb inmiddels gebeld naar Samsung. Het zou kunnen zijn dat de sim-kaart niet goed werkt. Is het mogelijk dat jullie een nieuwe sim-kaart opsturen?

 


Dat kan zeker! Je kunt zelf eenvoudig (gratis) een nieuwe simkaart aanvragen via MijnKPN (deeplink) > https://mijn.kpn.com/#/service/simkaart/aanvragen). 
Mocht dit niet lukken, dan kun je het beste even bellen met onze klantenservice (0800-0402), zij sturen direct één je kant op. Uiteraard kan ook ik je voorzien. Hier heb ik je abonnementsgegevens voor nodig. Die kun je invullen in je profiel. Postcode, huisnummer, klantnummer en de laatste 3-cijfers van het bij ons bekende bankrekeningnummer is voldoende. 
 

Laat maar weten wat je voorkeur heeft:blush:


Dag Lisa,

Jeetje, wat vervelend. Ik heb een antwoord naar je getypt, en toen ging er iets fout. Alle tekst weg, grrr!!!

Ik wil graag via jou een nieuwe simkaart aanvragen. Telefonisch en via internet lukt het helaas niet. Ik kom steeds in een menu terecht, waar géén mogelijkheid staat om een nieuwe simkaart, met nummerbehoud!, te kiezen. Graag wil ik dat nu dus aan jou vragen. Mijn rekeningnummer eindigt op 475.

Mijn profiel is volledig ingevuld. Is dit voldoende informatie voor jou? 


Dag Lisa,

Heb je mijn reactie nog gelezen over het bestellen van een nieuwe simkaart?

Groet,

Yvonne

 


Het is me inmiddels gelukt om een nieuwe simkaart aan te vragen.

 


Oh @bidrvlo9 Ik heb je reactie inderdaad over het hoofd gezien! Excuses:disappointed_relieved: Een vervangende simkaart voor een bestaand abonnement is altijd met nummerbehoud. Fijn dat het gelukt is! Ik hoop dat dit verbetering oplevert! 


Ik heb de simkaart eruit gehaald en weer opnieuw erin gedaan. Raar maar waar: daarna waren de problemen voorbij. Dus het ligt gelukkig niet aan de telefoon, lijkt het.


Bedankt voor het meedelen en goed om te horen @Birdy56! :thumbsup: