Skip to main content

Sinds enige tijd (denk wel meer als een jaar) merk ik dat het bereik van het KPN netwerk slecht is. De telefoon geeft wel 4G aan maar er gaat geen bitje doorheen. Dit gebeurt vaak op locaties binnen op diverse plekken in het land. Mijn vrouw en Zoon hebben T-Mobile en die hebben volle snelheid op de plekken waar ik niets heb. Ik heb op mijn telefoon een zakelijke KPN en een privé Simyo (beide dus KPN netwerk). Ook mijn dochters met KPN mobiel ervaren dezelfde problemen, zodra je ergens binnen bent is mobiel internet slecht tot geen.

Zijn er meer mensen met hetzelfde probleem? Ik overweeg om deze reden over te stappen naar een T-Mobile netwerk.

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

*Admin: topic verplaatst naar juiste board

Welkom op het forum @H_v_Beek! Het is wel zo fijn om overal goed bereik te hebben. Wel is het zo dat we binnen het huis geen garantie bieden op 4G signaal. Hoe zit het met je mobiele ontvangst om het huis heen? Is daar wel alles goed? Om bellen makkelijker te maken in huizen waar mobiel signaal achterblijft hebben we bellen via wifi ontwikkeld.

 Ik kan je niet vertellen of KPN zakelijk wel garantie biedt op 4G binnen. Daarom raad ik je aan voor je zakelijke abonnement dit op het zakelijke forum te vragen. 

 


Bereik om het huis is goed. Bellen via WiFi is geen optie het gaat om locaties buiten mijn huis, daar heb ik dus geen WiFi. Daarnaast gaat het niet om bellen maar om internet.


Kloosterzande? Daar loopt een storing met oplosdatum 14 maart.


Nee Alkmaar, Apeldoorn, Ede, Emmeloord


@H_v_Beek ik kan voor het mobiele signaal binnen helaas dus weinig voor je betekenen. We kunnen daar geen garanties op geven. Ik vermoed dat dit bij KPN Zakelijk hetzelfde is. Maar ik weet dat niet zeker, dus dat zou je nog na kunnen vragen. Hiervoor kan je bellen met 0800 - 0403. 

Â