Skip to main content

Jammer genoeg overgestapt van odido naar KPN met de hoop beter bereikbaar te zijn met DE BESTE NETWERK VAN NL.

3x klacht ticket aangemaakt 0x terug gebeld door de technische dienst. 
 

7x gebeld met klachten over slechte verbinding, en aangegeven dat ik niet een contract heb getekend voor slechte verbinding, 0x terug gebeld. 

 

Admin: eigen topic voor vraag gemaakt aorigineel topic]

Jammer genoeg overgestapt van odido naar KPN met de hoop beter bereikbaar te zijn met DE BESTE NETWERK VAN NL.

3x klacht ticket aangemaakt 0x terug gebeld door de technische dienst. 
 

7x gebeld met klachten over slechte verbinding, en aangegeven dat ik niet een contract heb getekend voor slechte verbinding, 0x terug gebeld. 

 

Hoi @Towtow 

Welkom op de community van KPN.

Ik weet natuurlijk niet op welke dag je bent overgestapt van Odido naar KPN, maar binnen de eerste 14 dagen van je abonnement, kunt je kosteloos je abonnement opzeggen/annuleren.
Dit is namelijk de wettelijke bedenktijd van 14 dagen (ook wel herroepingsrecht genoemd), waarbinnen je nog onder het contract uit kunt komen, zonder kosten! 

Ben je al buiten deze 14 dagen wettelijke bedenktijd, dan zit je vast aan je overeengekomen contract.
In dat geval zou je echt moeten wachten op een reactie vanuit de technische dienst.

Omdat er ongelofelijk veel tickets zijn aangemaakt (voor de technische dienst) de afgelopen maanden, kan het met gemak enkele weken duren voordat je antwoord terugkrijgt per sms.
Bij een officiële klacht wordt je vaak teruggebeld, maar ook dan kan het gemakkelijk tot 14 dagen duren voordat een medewerker je belt.


Hey Michel,

Dank voor je reactie. Ik heb binnen die 14 dagen gebeld en aangegeven dat ik niet tevreden ben, maar ook aangegeven dat ik KPN een kans wil geven omdat je niet zomaar overstapt om vervolgens weer op te zeggen toch. Nu een maand later heeft kpn “schijt” aan dat ik ze een kans heb gegeven, zij zeggen nu dat ik vast zit aan de 2jarig contract. 


Hey Michel,

Dank voor je reactie. Ik heb binnen die 14 dagen gebeld en aangegeven dat ik niet tevreden ben, maar ook aangegeven dat ik KPN een kans wil geven omdat je niet zomaar overstapt om vervolgens weer op te zeggen toch. Nu een maand later heeft kpn “schijt” aan dat ik ze een kans heb gegeven, zij zeggen nu dat ik vast zit aan de 2jarig contract. 

Hoi @Towtow 

Graag gedaan!

Maar wat ik niet begrijp, is het feit dat je niet binnen de wettelijke bedenktijd van 14 dagen je mobiele abonnement bij KPN niet hebt geannuleerd, zeker als je al niet tevreden was.

Voor KPN ben je niets meer dan een nummer, die verder niets doen als je zegt “Ik geef KPN nog een kans”, plus dat er genoeg mensen zijn die binnen de wettelijke bedenktijd van 14 dagen (herroepingsrecht) weer overstappen naar een andere provider omdat ze (totaal) niet tevreden zijn.
Daarvoor is deze wettelijke bedenktijd van 14 dagen ook bedoeld, niet om een provider een kans te geven, terwijl jezelf ontevreden bent.

Ik hoop dat je ervan hebt geleerd, want nu zit je helaas wel vast aan een contract van 2 jaar.
De enige optie die nog hebt, is het afkopen van je abonnement (dat kan bij een 2-jarig contract een behoorlijk bedrag worden, mede afhankelijk van het gekozen abonnement) en dan met nummerbehoud weer overstappen naar Odido of een andere provider.

Meer smaken zijn er helaas niet.


 


 

🤷🏻❓


Reageer