Skip to main content

We hebben een seizoensplek alleen balen van het slechte bereik internet 4g van KPN, mijn partner heeft Vodafone en heeft super bereik. Plek de esrand  in Rheeze 

waar kan ik dit doorgeven ….. bij KPN in de hoop dat ze dit aanpassen of toch oook overstappen naar Vodafone 

Hoi @Goudsbloem, welkom op het forum! 
Ik heb even gekeken op het adres van deze camping en er zou eigenlijk voldoende dekking moeten zijn. Nou zijn we natuurlijk wel afhankelijk van de omgeving en belasting van de mast. Helaas is daar weinig aan te doen op korte termijn.
De dichtsbijzijnde mast voor jou staat ten westen bij de Oldemeijer of anders ten noorden van Heemse.  Heb je ook WiFi op de camping? Dan zou je Wifibellen nog aan kunnen zetten op je toestel, zo heb je altijd bereik als je Wifi hebt!


2019 En eerder en begin 2020 was dit geen probleem ik Had ooit t mobile en ben daarom naar kpn gegaan. Vandaag met mobiel rond gewandeld en het is vanaf de Grote Beltenweg en Vodafone van mijn man en buren op de camping is geen probleem volledig 100 % bereik. Vandaag naar kpn winkel nieuwe simkaart … vandaag is iets beter 1 streepje gisteravond in restaurant 0 internet. Nu ligt er een ticket bij de kpn ik hoop dat idd wat aan de mast kunnen doen.

opzich tevreden over Kpn , er is wel iets aan de hand 

 


Ah top, laat me vooral weten hoe het afloopt met dat ticket! De technische dienst zal daarover nog contact met je opnemen!


Het ticket was een idee, ze doen er niets mee de technische dienst. Vodafone zal wel andere mast hebben en het zal wel aan blaadjes bos omgeving liggen. Het klopt dat het bereik in deze omgeving matig is. Ze kunnen (willen) er niets aan doen. Onbelangrijk gebied dus. Ook niet kijken bij de mast zelf ofzo. Het betreft niet alleen de camping maar een wat groter gebied rondom. Het signaal fluctueert. Dus aan mij de keuze of naar Vodafone of het zo accepteren. 
Het bevreemd mij dat men geen blik gaat werpen op de mast omdat het jaren wel goed is gegaan. Maar goed dat is hun manier van aanpakken ik voel me in ieder geval niet gehoord maar voel me onbelangrijk als klant. Dus dit topic kan worden afgesloten doodlopende weg. Ieder die dit leest een fijne dag. 


Wij staan nu op de zandstuve en zowel internet bij KPN als T-Mobile is waardeloos.

waarschijnlijk dat de masten de piekdrukte niet aankunnen maar zo te lezen konden ze dat 10 maanden terug ook al niet.

en heeft in dit geval KPN er niks aangedaan.