Skip to main content

We hebben 2,5 week op camping de Zandstuve gestaan, maar daar hadden we geen of nauwelijks bereik. Volgens de dekkingskaart zou dit wel zo moeten zijn.

Enig idee hoe dit kan@kpn?

Hoi @Danielle84, welkom bij ons op het forum. Geen of nauwelijks bereik is niet veel inderdaad! Hoe dat kan is een goede vraag, het kan zijn dat je bijvoorbeeld tussen bomen stond die het signaal beïnvloeden of dat er een ander signaal was die het blokkeerde. Je bent nu niet meer op die camping begrijp ik? Dat maakt het lastig om er meer over te zeggen, het beste is om als je dit ervaart contact op te nemen, dan kan gekeken worden wat er op dat moment speelt. Nu is dat moeilijker om te zeggen.


Beste Jasper

 

Ik ben inderdaad niet meer op de camping, maar het maakte daar niet uit waar ik op de camping was. Nergens goed bereik. En er waren meer mensen (met kpn)die dit probleem hadden. Dus vandaar dat ik me afvroeg waar dit dan aan kan liggen.


Ik kan me voorstellen dat je je dat afvraagt, maar doordat je er nu niet meer bent is dat moeilijk om na te gaan. Vandaar dat ik zei dat mocht je zoiets nog eens ervaren, neem op dat moment contact met ons op. Dan kunnen we meekijken naar wat er precies speelt.