Skip to main content

Beste lezers,

Sinds een tijdje (ongeveer 2 a 3 maanden) heb ik met mijn iPhone 14 Pro slecht bereik. Dit is niet zo op 1 plek maar op meerdere plekken. En als ik bereik heb werkt soms 4G/5G niet of ontzettend traag. Of de verbinding valt telkens weg. Ik heb al van alles geprobeerd, een nieuwe fysieke simkaart, een e-sim maar niks blijkt te helpen. Ik heb al meerdere keren naar KPN gebeld maar een concrete oplossing is er tot op heden niet. Dit is best storend vind ik, omdat ik voor mijn werk afhankelijk ben van mijn mobiele internet. Ik las op het nieuws dat er wel problemen zijn met de iPhone 11 en 12 maar hoor ook veel geluiden van andere iPhone gebruikers. Zijn er meer mensen en is hier een oplossing voor?

Goedenavond @KishanH , welkom hier op onze Community en bedankt ook voor je bericht :)

Er zijn een aantal klanten die problemen ervaren met bepaalde toestellen maar met de iPhone 14 Pro zijn er geen algemene problemen bekend. Je geeft aan dat je hierover hebt gebeld. is er dan ook een ticket voor je aangemaakt? In dat geval is het (helaas) een kwestie van afwachten en zal er nog contact met je worden opgenomen. Mocht er geen ticket zijn aangemaakt, kan ik je enkel adviseren dat alsnog te doen (via 0800 0402). 

Reageer