Skip to main content

Ik heb heel slecht mobiel bereik de laatste dagen en woon a h Singel in de Haarlemmerbuurt in Amsterdam. Er zijn geen werkzaamheden. Wat is er a d hand?

@Annelies60 Welkom op het forum. 

Wat lastig dat je problemen met je bereik hebt! Ik zie inderdaad ook geen storing in deze regio. 

Welke problemen ervaar je precies? Heb je bijvoorbeeld een trage data verbinding of vallen je gesprekken weg? 


Gesprekken vallen weg, mensen horen mij niet of ik heb zelf geen bereik. Mijn man heeft Vodafone en heel goed bereik. Wat is het probleem bij KPN?


Overigens vind ik het byzonder dat ik pas 3 dagen na mijn eerdere bericht een reactie krijg waar ook nog niet wordt ingegaan op  een mogelijke oplossing v h probleem 


@Annelies60 Wat in dit geval het probleem is weet ik nog niet, ik zoek graag voor je uit waar dit mee te maken kan hebben. 

Zou je daarom voor mij je forumprofiel willen invullen en een seintje kunnen geven als dit is gelukt? Dan kan ik in de gegevens duiken en uitzoeken wat ik kan vinden. 

Overigens vind ik het byzonder dat ik pas 3 dagen na mijn eerdere bericht een reactie krijg waar ook nog niet wordt ingegaan op  een mogelijke oplossing v h probleem 

Je stelt je vraag op het KPN forum, in principe helpen klanten elkaar op dit forum. Mochten zij er samen niet uitkomen of er is duidelijk hulp van KPN nodig, dan springt een moderator (KPN medewerker) in. 

De vragen die gesteld worden, worden op chronologische volgorde afgehandeld. Tenzij het gaat om een vraag waarvan een moderator vindt dat het prioriteit verdiend. Het kan dus soms even duren voor je antwoord krijgt op je vraag. 

Heb je liever direct contact met mijn collega’s dan kan dit ook. Mijn collega’s zijn telefonisch te bereiken via 0800-0402.


Ik heb hetzelfde probleem in de Haarlemmerbuurt.