Skip to main content

sinds kort in huis geen mobiel bereik ..geen netwerk en geen 3g /4g

wifi wel oke..

heel raar heeft het altijd gedaan.. wie weet hier raad mee?

Hi @Jip123,

Wat gek dat het bereik ineens zo slecht is! Heb je hier alleen last van op deze specifieke locatie? Of ook op andere locaties? Zijn er meer mensen met KPN in de buurt die hetzelfde ervaren? 

Om te beginnen wil ik je aanraden om je toestel even helemaal uit te zetten, even tot 10 te tellen en hem daarna weer op te starten. Klinkt misschien té simpel maar vaak is dit direct de oplossing bij een slechte ontvangst :wink: Als dat niet helpt, heb je dan de mogelijkheid om jouw simkaart in een ander toestel te testen, zodat kunt controleren of het probleem bij je toestel blijkt te liggen of wel bij de simkaart/ons netwerk?

Als het duidelijk niet aan het toestel ligt kijk ik uiteraard graag even met je mee. Zou je daarvoor je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Je mag het naast je persoons- en adresgegevens ook het mobiele nummer waar het om gaat noteren, dit kan in het opmerkingenveld onderaan!

 

 


 


Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je geen verdere hulp nodig hebt. Anders hoor ik het graag!


Goedemorgen, hier in Beneden-Leeuwen heeft men vorige week nieuwe antennes op de kerk geplaatst en sindsdien is het bereik slechter geworden. Eerst hadden wij steeds vol bereik en nu steeds maar een of twee blokjes en soms kunnen wij elkaar niet eens verstaan.


Goedemorgen, hier in Beneden-Leeuwen heeft men vorige week nieuwe antennes op de kerk geplaatst en sindsdien is het bereik slechter geworden. Eerst hadden wij steeds vol bereik en nu steeds maar een of twee blokjes en soms kunnen wij elkaar niet eens verstaan.

Hallo @Frisfruit die antennes moeten nog ingeregeld worden, dat duurt een paar weken.

Had ik van het voorjaar ook, nieuwe antennes inclusief 5G op 31 maart geplaatst, 100% actief 3 weken later op 22 april.

 


Bedankt JanD


Inmiddels zijn wij hier weer een paar weken verder en wordt het bereik steeds beter, wij hebben nu steeds in huis drie streepjes tot vol bereik, goed dat ik even gewacht heb JanD.


Goed nieuws @Frisfruit :blush: