Skip to main content

Sinds ik een mobiel abonnement heb bij Kpn, heb ik heel slecht bereik in huis, tevens mijn werkplek. Met mijn oude provider nooit last van gehad. 

Ik heb een abonnement met onbeperkt bellen en internet. En betaal daar ook genoeg voor. 

Maar ik ben genoodzaakt om mijn WiFi constant aan te hebben omdat ik anders geen tot heel slecht bereik heb. 

Nieuwe simkaart: geen zin gehad.

Kpn winkel geweest: alles was goed ingesteld. 

Kpn aan de telefoon: bellen via WiFi, oke prima, maar dan lossen we het probleem niet mee op. Ik kan in huis niet zonder WiFi mijn telefoon gebruiken. Dat had niet uitgemaakt als ik een kleiner abonnement had genomen, maar nu betaal ik voor niks zoveel. 

Het lijkt erop dat dit probleem niet kan worden opgelost. Maar zit nog wel 2 jaar vast aan dit abonnement. 

 

 

 

 

Welkom op het forum @Geen bereik met kpn. Om maar gelijk met de deur in huis te vallen, we kunnen helaas geen garantie bieden op de ontvangst in huis. Waar deze slecht is doen we eigenlijk precies wat je in je bericht ook al hebt laten weten. Kijken of er instellingen goed staan of dat er misschien toch iets anders is waarmee we het kunnen verhelpen. Daarnaast is er inderdaad de mogelijkheid om te bellen via wifi in huis. Wat ik niet snap is dat je aangeeft dat je een kleiner abonnement had kunnen nemen. Zou je kunnen uitleggen wat je daar precies mee bedoelt? Bellen via wifi is namelijk net wat anders dan bijvoorbeeld bellen via Whatsapp of Facebook. In tegenstelling tot die apps is bellen via wifi precies hetzelfde als normaal bellen, maar dan via de wifi. Het is dus niet zo dat je meer of minder belminuten gebruikt op die manier. 


Bedankt voor je reactie  

 

Helaas heb ik vandaag het zelfde te horen gekregen van Kpn. Het kan en wordt niet beter. Ik kan een korting krijgen,  maar dat bedrag is in mijn ogen niet correct en heeel minmaal om tegemoet te komen.

Wat ik bedoel met een kleiner abonnement; ik heb nu alles onbeperkt, maar mijn internet bundel kan ik niet gebruiken omdat er geen bereik is. Dus ik betaal voor iets wat ik niet kan gebruiken. Van de onbeperkte gb's gebruik ik mini mini maal tot bijna niks!  Als ik had geweten dat Kpn hier geen bereik had dan had ik natuurlijk nooit bij kpn een abonnement afgesloten!! 

 

 


@Geen bereik met kpn Ik snap inderdaad dat het vervelend is als het bereik binnen niet afdoende is om alleen met een mobiel abonnement af te kunnen. Echter is er geen beter alternatief voor binnen dan een vast abonnement. Wel goed om te horen dat je een korting is aangeboden. Daarnaast kan je met een Hussel abonnement gelukkig ook je abonnement naar beneden bijstellen. Mocht je toch een KPN internetabonnement nemen krijg je natuurlijk ook de Hussel korting.


Het is opgelost met kpn. En ben er zeer tevreden mee. 

Bedankt voor je reacties


@Geen bereik met kpn geweldig om te horen dat het allemaal weer werkt! Wat is er gedaan om het op te lossen?