Skip to main content

Enkele weken geleden onderhoud aan zendmast(en)  Kloosterzande,  nog steeds zeer slecht mobiel bereik, problemen schijnen nog niet opgelost te zijn. In Terneuzen volledig bereik, dus ligt niet aan mijn telefoon. 

 

Hoi @Kitty b, welkom op het forum! Het kan zijn dat het onderhoud nog niet volledig is afgerond. Krijg je ook nog een melding over problemen of onderhoud te zien als je jouw gegeven invult op de storingspagina?


Er zijn geen storingen in mijn postcodegebied, er is gewoon slecht mobiel bereik, dus waarschijnlijk onderhoud nog niet afgerond. Ik heb wel altijd bereik, maar vaak maar één streepje.


Dat is wel magertjes, inderdaad, @Kitty b. Wil je jouw forumprofiel eens invullen met adresgegevens en mobiel nummer? Reageer weer als je dat gedaan hebt. Dan kan ik hier even verder kijken.


Je hebt nog niet weer gereageerd. @Kitty b. Ik zie wel gegevens in je forumprofiel staan maar vind daarop geen mobiel abonnement bij ons. Dan sluit ik voor nu vanuit mij dit af. Mocht je nog wel willen dat ik dit verder nakijk, controleer de gegevens in je forumprofiel en pas ze aan waar nodig. Reageer hier in het topic als je dit gedaan hebt.