Skip to main content

Goedemiddag, wij ervaren op ons huis adres mobiel minder tot niet bereikbaar te zijn. Heb reeds een aantal vraag en antwoorden op het form gelezen en 1 van de oplossingen is bellen via Wifi. Volgens de KPN site moet dat mogeljk zijn met onze Samung telefoons A40 en A50. Maar als ik de instructie volg is“Bellen via Wifi” niet beschibaar terwijl de KPN dir wel aan biedt. Zjn er eventueel nog andere oplossingen voor een beter mobiel bereik thuis. Adres is (...)

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

*Admin: gegevens verborgen i.v.m. privacy

Hoi @verkaikr, welkom hier. 

Ik heb meteen even meegekeken naar het bereik op jouw locatie. Deze lijkt in eerste instantie goed. Zowel buiten als binnen. Alleen 5G nog niet. Bellen via wifi zou dan een mooie oplossing kunnen bieden, maar dan moet het wel gaan werken. Je kan het niet instellen op het toestel? Die geeft aan bellen via wifi niet beschikbaar? 

Kun je voor de zekerheid de mobiele nummers en het ip adres van de vaste aansluiting nog toevoegen aan het forumprofiel. Dan kan ik nog meekijken indien nodig. 


Misschien een domme vraag maar waar vul ik het mobiele nummer in zonder dat het algemeen zichtbaar is.


Misschien een domme vraag maar waar vul ik het mobiele nummer in zonder dat het algemeen zichtbaar is.

In je forumprofiel:

Kun je voor de zekerheid de mobiele nummers en het ip adres van de vaste aansluiting nog toevoegen aan het forumprofiel. 

Dat groene linkje van Bart dus. Dan zien alleen KPN medewerkers het. Ik niet dus.

Bij Persoonlijke opmerkingen. 

 


Thanks NIck83


Bedankt. Ik zag dat voor beide nummers bellen over WiFi niet aan staat. Ik heb intern aangevraagd om dit aan te zetten. Ik verwacht dat het binnen 2 dagen aan staat. Hiervoor is nog wel een vervangende simkaart nodig. Ik wil je vragen deze zelf aan te vragen. 


Hi Bart, thanks voor de snelle reactie en actie. ! Wat is wijsheid, even wachten totdat jouw interne aanvraag is behandeld of al de sim-kaart aanvragen.?


Eerst even de aanvraag afwachten. Dat is namelijk een order die openstaat en dan kan je geen nieuwe simkaart aanvragen. Pas als deze afgerond is.


Hi Bart, ik wacht nog even.


Ik heb reactie gekregen. Er moet toch eerst een nieuwe simkaart aanvraagt worden, dan pas kan het aangezet worden. Was mij even onduidelijk, excuses. Ik hoor graag van je als je voor beide nummers een simkaart hebt aangevraagd. Dan ga ik verder met de aanvraag. 


Hi Bart, okay ga ik doen. Laat je weten wanner gedaan. Ik denk vanavond.


Hi Bart, zojuist voor beide nummers een nieuwe simkaart aangevraagd.


Kun je laten wanneer je ze gebruikt? Dan ga ik de aanvraag opnieuw doen. Dan zou het daarna moeten werken. 


Hi Bart, zojuist een mail ontvangen dat beide sim kaarten verzonden zijn. Ik laat het je weten wanneer ik ze ontvangen heb en geactiveerd heb.


Graag.


Hi Bart, beide sim kaarten ontvangen en geactiveerd, Bellen via wifi staat op beide telefoons aangevinkt. Nu nog uit vinden hoe het precies werkt. Of kan jij mij dat vertellen.

Thanks Rob


Ik heb aanvraag om het aan te laten zetten. Verwacht dat et binnen 2 dagen aanstaat, dan zou het in theorie moeten werken als het toestel goed ingesteld staat. 


Hallo Bart, hoe kan ik zien of de aanvraag verwerkt en het dus aan zou moeten staan.? Volgens staan de telefoons wel goed ingesteld.


Hoi @verkaikr . Zo te zien is het voor het nummer dat eindigt op 447 wél gelukt. Maar (nog) niet voor die andere.

Daar heb ik een nieuw verzoek voor ingediend.