Skip to main content

Besten,

 

Ik ben al een aantal dagen in het mooie Gent. Ondanks dat ik mijn roaming aan heb staan en nog genoeg internet heb in mijn abbonoment heb ik alsnog slecht internet.

Wat kan ik doen? 

Ik heb er weinig trek in om bij ieder restaurantje of bezichtiging om de wifi code te vragen.

Hallo @Jasper Bergervoet ,

Heb je in Gent al een andere aanbieder(ander netwerk) geprobeerd? 
 

Verder kan KPN er weinig aan doen. KPN is niet verantwoordelijk voor een netwerk in het buitenland. 
 

Gelukkig kun je af en toe dus gebruik maken van een WiFi netwerk.

Kortom; Geniet van je vakantie, mobiel internet is niet het belangrijkste als je ergens op excursie bent of in een restaurant zit. 


Ha @Jasper Bergervoet, welkom! Ik sluit me aan bij de woorden van Noordzee: als je internetverbinding wel werkt, hebben wij onze ‘plicht’ gedaan. Of het dan goed werkt, ligt inderdaad echt aan het netwerk zelf. Je kunt proberen om handmatig een ander netwerk te kiezen. 


Ha @Jasper Bergervoet, welkom! Ik sluit me aan bij de woorden van Noordzee: als je internetverbinding wel werkt, hebben wij onze ‘plicht’ gedaan. Of het dan goed werkt, ligt inderdaad echt aan het netwerk zelf. Je kunt proberen om handmatig een ander netwerk te kiezen. 

Ik sluit me er niet bij aan. Jullie kiezen een partnership met een slechte provider. Je had ook een beter optie zoals Proximus kiezen. Dan had je wel je plicht gedaan.