Skip to main content

Ik heb sinds ik KPN heb al problemen in het grens gebied. Meedere malen contact gehad met de klanten service want ze hadden me een goede dekking verzekerd.

De technische dienst heb ik na veel gezeur 1x gesproken, netjes een maand terug betaald gekregen, maar het probleem blijft bestaan.
ze hebben elke keer als ik bel ‘een storing’ en ze zijn wr mee bezig… maar elke keer wordt het zonder enig resultaat.

KPN kan de kwaliteit die ze beloven niet leveren. Nu al veel te lang aan het wachten, ik wil mijn contract ontbinden, maar zolang ik geen contact krijg met de technische dienst, kan dit niet.

ik sta nu op het punt om een advocaat in te schakelen aangezien ik simpelweg genegeerd word.

het is bizar hoe KPN dit vol blijft houden.

Hoi @MarkDeu 

Welkom op de community van KPN.

Elk mobiel netwerk kan nooit een 100% dekkingsgraad geven, er zullen altijd witte vlekjes blijven in het mobiele netwerk, al zijn die wel behoorlijk teruggedrongen de afgelopen jaren.
In de grensstreek geldt daarbij ook nog eens, dat het signaal van het KPN mobiele netwerk niet te ver  Duitsland of België inblaast, omdat ze anders kunnen storen op de mobiele netwerken van Duitsland of België.

De klantenservice had je dus ook niet die garantie moeten geven, omdat het zeker in de grenstreek wel eens anders kan uitpakken, en het ook nog eens afhankelijk is van hoever je van de dichtstbijzijnde zendmast vandaan woont.

Daarom mijn vraag aan jouw: in welke woonplaats woon je??
Dan kan ik even nagaan wat de situatie aldaar is.

De storingsdienst (technische dienst) is bij problemen en storingen altijd telefonisch te bereiken.

Telefoonnummers:

• 0800-0402 (Vanaf elke telefoon)
  • 1200 (Vanaf een KPN mobiele aansluiting)

De storingsdienst is bereikbaar:

• 24 uur per dag, en 7 dagen per week (inclusief de feestdagen)

Hoi Michel.   Volgens de KPN dekkingskaart en klantenservice is hier voldoende dekking. Nog beter, de mast staat hier hemelsbreed ong 700 meter vandaan. 
maar het bereik is slecht. KPN is op de hoogte van het probleem maar onderneemt geen actie. 

ik wacht al weken (maanden) op de technische dienst om te bellen. Elke keer als ik hun bel, mn hele verhaal doe, dan krijg ik te horen dat ze het druk hebben en kan ik weer in de wachtmodus.

ik wil mijn contract ontbinden, want ik ben dit meer dan zat.

Hoi @MarkDeu, welkom op onze community! Wat vervelend dat je mijn collega's zo slecht te pakken krijgt. Via de community kan ik je hier niet zo goed mee helpen maar dit moet wel goed opgelost worden natuurlijk.

Nog even een laatste check, is de verbinding beter als je roaming uitschakelt op je toestel?

Je had ons al meermaals gebeld begrijp ik, maar de telefonische klantenservice is hier wel de handigste route. Je kunt daar nu ook een belafspraak mee maken. Zo hoef je niet te wachten én hoef je niet je hele verhaal opnieuw uit te leggen. 
Dat gezegd hebbende klopt het dat er momenteel helaas langere wachttijden zijn bij de technische dienst. Als er al een ticket is zullen we daar de afhandeling van af moeten wachten.

Ik heb na een lang proces met een compleet nutteloze chatbot eindelijk een bel afspraak.

ik werk in  de ML/AI wereld en dit ding is echt bizar slecht.

Echt KPN… zodra de klant binnengehengeld is, is het klaar met de service.  Door het karakter limiet van de chatbot kan ik alsnog mijn hele verhaal WEER doen. En de reactie zal WEER hetzelfde zijn ‘de technische dienst is druk, maar ze bellen u’. En dan kan ik weer weken wachten terwijl ik de hoofdprijs betaal voor ‘af en toe’ internet.

het geld tot daartoe, maar ik ben van de verbinding afhankelijk voor mijn werk. Die worden er nu ook moe van.

Nu valt de hele week mijn internet verbinding spontaan weg, vooral in de avond.

ik ben het echt meer dan zat.

Ik wil gewoon mijn contract ontbinden: jullie leveren niet wat jullie moeten leveren.  Dan ga ik nog liever terug naar Odido, dat was al niet al te best, maar de technische dienst doet z’n best tenminste nog.

Nee KPN, ik ben klaar met jullie.  

Reageer