Skip to main content

Wij hebben ontzettend slecht mobiel internet in italië, en als ik je m hulp vraag via 1200 wordt er een sms verstuurd en verbroken. Ben ik niet gewend van kpn betaal genoeg om goed bereik te hebben .

ps heb alles al geprobeerd op nieuw opgestart , apn veranderd niets helpt wie heeft hier ook ervaring mee en kan mij helpen.

Ik heb nog geen reactie, dan maar zo mijn buurman op de camping heeft het zelfde internet betaald net zo veel kan gewoon iptv kijken hier in Italië en ik kan alleen met heel veel onderbrekingen kijken waar ligt dat aan ?

kpn gebeld meerdere keren wil persoonlijk contact , maar dat wil kpn blijkbaar niet want ik word er gewoon afgegooid heel slecht kpn  betaal genoeg in de maand voor jullie diensten dan behoord dit ook goed te wezen of zijn jullie alleen geld aan het binnen harken en kan de consument nu stikken  !!!!!


Ik geloof nooit dat jullie wachttijden hebben wordt iedere keer eraf gegooid nee zo kan ik het die wacht tijden los je nooit op. 


Hallo @Rudie65 geef de netwerkinstellingen van je mobiel eens een reset, dan worden de wifi, Bluetooth en mobiele data gereset naar hun beginwaarden, daarna de mobiel even herstarten en dan werkt het meestal weer goed. Bovendien zou je ook handmatig een andere provider kunnen kiezen die een beter bereik heeft.

Succes.

 


alles gedaan sinds ik hier ben werkt gewoon niettemin  filmpjes laden , gaat even goed dan buiging deze weer bij het begin iedere keer weer


Ook al andere providers geprobeerd, werkt niet zelfde probleem, ik vraag mij af of ik mijn roaming niet afgeknepen wordt ? 


Hallo @Rudie65 

Is je maandbundel niet “op”? Dan wordt de maximale snelheid voor de rest van de maand verlaagd naar 64 Kbit/s down- en 32 Kbit/s upload.


Je zou het haast denken, nee onbeperkt internet 


Met een “Unlimited”  KPN Mobiel abonnement heb je een EU-bundel van 50GB. Als die op is gebeurt hetzelfde: 64 Kbit/s down- en 32 Kbit/s upload. Alleen in Nederland is dat abonnement onbeperkt.

Kijk eens naar de status in de MijnKPN app.

 


Ik zit nu 3 dagen hier bijna geen internet 

lijkt me sterk dat deze nu al op zijn ,en anders heb ik het gevoel dat ik genaaid wordt 


Dat kan ik dus niet zien. Ik ben forumlid en klant (net zoals jij). Ik doe alleen maar suggesties op basis van de informatie die je hier geeft. Voor meer hulp moet je bellen met KPN via +31 6 12001200 of hier op het klantenforum wachten op een reactie van een KPN moderator. Dat laatste kan door drukte en vakantieroosters enkele dagen duren.


Ja weet ik , heb de kpn al meerdere keren gebeld en aangegeven dat ik graag een medewerker aan de lijn wil hebben , maar helaas word de verbinding meerdere keren verbroken . 

ps heb gekeken maar heb nog genoeg mb’s over

dank je 


Hoi @Rudie65, welkom op ons forum!
Internet in het buitenland is altijd even een lastige. Wij hebben daar namelijk geen tot weinig invloed op.
Had je ons kennisbankartikel hierover ook al gelezen? Daar staat een hoop informatie en tips.

Je verbinding wordt niet geknepen zolang je nog MB's hebt.


Hoi Thomas, 

Dank je voor jouw bericht, blijft het wel raar vinden dat mijn buurman met de zelfde instellingen en provider wel gewoon op internet zit , en bij mij steeds de verbinding weg valt . 

En daarbij wanneer ik persoonlijk contact wil ik meerdere keren wordt weggedrukt.


Heb je een iPhone 11,  Rudie65 ?


Ja klopt iphone 11

 


Dat is vervelend, want dan zul je toch nog even ( ahum) met slechte 4G moeten doen. Er is een probleem mee, vooral met een abonnement bij kpn. In het buitenland zijn minder problemen, maar ook daar is een deel van de getroffen iPhone 11 klanten de pineut. 

Apple is druk bezig de vinger op de zere plek te leggen. Ze werken hierbij samen met kpn. Maar de zere plek is, nu na 3 weken, nog niet gevonden. En de oplossing derhalve ook nog niet. 

In dit topic wordt de storing bijgehouden:

 

Admin: titel van topic aangepast


Dank je wel voor jou uitleg Peter,

dat is jammer dus alle mb die ik verbruikt heb ben ik kwijt aan mijn pogingen om internet op te starten.


Meld je even aan in het centrale topic, @Rudie65.

Klanten die een iPhone11 hebben en bereikbaarheidsproblemen ervaren kunnen de mobiele abonnementskosten terug krijgen vanaf 20 juli totdat het probleem opgelost is.

Om het overzichtelijk te houden, wordt dit topic gesloten. Alle informatie en updates die wij delen, delen wij in het centrale topic. Daar is het ook mogelijk om een reactie achter te laten.