Skip to main content

Beste KPN,

 

Sinds vandaag is mijn nieuwe abonnement ingegaan en nummerbehoud is overgezet. Ik heb een bericht gekregen dat dit is gelukt en ik er nu gebruik van kan maken. Nu merk ik dat mijn internet 5G erg traag is. Ik kan wel Whatsappen, maar als ik op Instagram ga dan laad die nauwelijks foto’s en filmpjes. Ik heb onbeperkt internet, bellen en smsen genomen, zodat ik hier geen problemen mee zou krijgen. Dus een Whatsapp bericht verstuurd die wel en de rest duurt enorm lang om te laden of laad überhaupt niet, zelfde geldt voor een normale Google search. Ik heb de data kaart bekeken en is helemaal oranje, ik ontvang ongeveer 9-14 kb/s en soms geeft die aan met internet test niet eens aan dat ik internet ontvang.

 

Ik hoop dat dit verholpen kan worden.

Mvg, Lars

Hallo @LarsT ,

Het is goed mogelijk dat het nu vandaag weer wel goed werkt. 
 

Mogelijk was je door de 10 GB heen? Want na het verbruik van 10 GB ga je terug naar heel traag internet als je geen extra bundel aanzet.
 

Zo werkt het: 

Daglimiet internet

De dagbundel is 10 GB. Wat wil zeggen dat je 10 GB per dag kunt gebruiken.

Extra bundel

Ben je door je dagbundel heen? Dan kan je een extra bundel van 2 GB aanzetten. Je kunt een extra bundel bestellen via je MijnKPN account of door NL2000 AAN te sms’en naar naar 1266. NL1000 AAN blijft ook beschikbaar, maar je zal 2 GB ontvangen.

 

Wat ook mogelijk is, is dat je in een gebied zit met slechte 5G-dekking. Probeer je telefoon dan eens op 4G te zetten. 


Het is inderdaad opgelost. Bedankt voor uw reactie. Mijn bundel ging pas vanaf vandaag in.

 

Mvg,

Lars