Skip to main content

Sinds een week hoor ik deze mensen wel goed maar ze bestaan mij bijna of niet ik lijk net een robot.

terwijl de ontvangst goed is.

 

tevens heb ik problemen als ik eerst thuis op WiFi zat en dan overschakel naar 4g heb ik geen internetverbinding ik moet dan de telefoon uit en weer aan zetten (iPhone 12)

al deze problemen heb ik nooit gehad toen het nog Telfort was pas vanaf het kon is geworden is het gedoe begonnen.

 

als dit zo blijft doorgaan ga ik overstappen naar een wel betrouwbare telecom aanbieder!

Goedemorgen @Danzl, het is natuurlijk niet handig als je niet goed verstaanbaar bent. Goed dat je een seintje geeft.

Door drukte hier zijn we niet eerder bij je topic. Hoe staat het er in de tussentijd voor? Ik hoop natuurlijk dat je al een oplossing gevonden hebt. Zo niet, test dan voor de zekerheid jouw simkaart even in een ander toestel. Ik ben benieuwd of je 't dan ook merkt, of dat het dan goed gaat. Je weet me hier te vinden als ik je hiermee kan helpen.


Is nog steeds hetzelfde en een ander toestel heb ik niet, neem aan dat een iPhone 11 toch goed zou moeten zijn.

 

ook het probleem van overschakelen van WiFi naar 4g blijft een probleem, de telefoon moet ik dan iedere keer uit en aan zetten om weer internetverbinding te krijgen


@Danzl Heb je een iPhone 11 of 12? Door je simkaart in een ander toestel te testen, sluiten we uit of het met instellingen te maken heeft, of dat de simkaart misschien niet lekker werkt. Dat maakt het zoeken naar de oplossing een stuk makkelijker.


Ik heb een iPhone 11 , toen het nog Telfort was heb ik nooit problemen gehad, er zijn geen instellingen veranderd het gedoe is begonnen toen Telfort kpn is geworden


Hoi @Danzl 
De iPhone staat er om bekend dat ze vaak onverstaanbaar zijn, men werkt nog steeds aan een update om dit goed te krijgen.
Twee tijdelijke oplossingen:
Houdt de microfoon dicht bij je mond.
Of schakel over op Handsfree.


En dan het andere probleem van WiFi overschakelen naar 4 g dat is nog ellendiger 

 

ik kan iedere keer de telefoon uit en aan zetten als ik gebruik wil maken van 4g

 

ik den dat ik op zoek ga naar een andere provider die me wel de diensten kan leveren waarvoor ik betaal


Dat probleem is niet bekend met de iPhone, ik denk dat je dan beter je iPhone ter reparatie kunt aanbieden, een andere provider zal je niet veel helpen, het probleem blijft dan.
Maar waarom laat je hem niet gewoon op 4G staan?
Of ga er films mee streamen soms?