Beste forumleden,
Ik ben op 6 januari klant geworden van KPN met de verwachting snel mobiel internet te krijgen, maar helaas ben ik teleurgesteld over de huidige situatie.
Na de portering van mijn nummer heb ik gemerkt dat de internetverbinding thuis aanzienlijk traag is. De snelheid varieert tussen 40-70 Mbits download en 5-20 Mbit upload binnen mijn huis met packetloss en hoge ping. Via mijn oude provider had ik makkelijk 6-8x zoveel download en 10-15x zoveel upload. Om dit geheel te compenseren, ben ik genoodzaakt om overal binnenhuis WiFi te gebruiken, wat niet mijn initiële verwachting was bij het afsluiten van het unlimited abonnement. Tot overmaat van ergernis is het nummer van mijn partner een week later ook naar KPN geporteerd. precies dezelfde problemen.
Ik heb reeds contact opgenomen met crmts@kpn.com [1257454224] en zij hebben aangegeven dat er niets gedaan kan worden om de situatie te verbeteren. Ook is mij een kleine korting aangeboden, maar eerlijk gezegd stelt dit weinig voor in vergelijking met de problemen die ik ervaar.
Ik begrijp dat het mobiele ontvangst op mijn postcode (6537RV) volgens KPN normaal is, maar de huidige internetprestaties zijn verre van bevredigend. Een simpele blik op een dekkingskaart en ik begrijp onmiddellijk wat de oorzaak is : KPN masten staan gewoon verder weg.
Ik hoop dat jullie met mij kunnen meedenken en mij vertellen wat voor opties ik nog heb.
Met vriendelijke groet,
C.