Skip to main content

Motorola Edge 30 ultra.

Al geruime tijd problemen met Internet op gsm. 

Al contact gehad met kpn en ze gaven aan dat er een storting was die niet vermeld stond. Ze gingen het zo snel mogelijk oplossen. Een maand na melding nog steeds problemen. Op werk kan ik niet eens in mijn rooster app komen. Onderweg meestal geen internet. Erg vervelend. 

Hi @AnnetN, welkom hier. 

Ik denk graag mee. Ik begrijp dat je op je Motorola zowel via het mobiele netwerk als via WiFi geen internet hebt, klopt dit? Heb je op geen enkel WiFi netwerk verbinding? Dus thuis, op werk of bij andere kennissen/familie? 


Goedenavond, bedankt voor de reactie. Klopt. Het is sterk wisselend. Wel overal hetzelfde. Op werk ook kpn en daar via wifi bijna altijd foutmeldingen. Soms even aanwezig en dan weer foutmelding. Zowel wifi en mobiel internet. 


Dan lijkt het niet aan de WiFI of mobiele netwerk te liggen maar aan je toestel. Heb je aan aantal voorbeelden van de foutmeldingen die je krijgt? Dan kan ik kijken of ik kan achterhalen waar dit aan ligt. 


Dit is 1 van de meldingen, als ik mijn gsm opnieuw opstart is het vaak weer even goed. Het is ook zo bij de Samsung van mijn partner!


De ene dag is het ook erger dan de andere dag. Heel wisselend dus.


 


Ik adviseer je dan om je Motorola Edge 30 ultra te resetten. Maak wel een kopie van je gegevens omdat een reset alles verwijderd. 

Verder zou ik niet weten waar dit aan kan liggen, als je toestel nog onder garantie valt zou je het via de verkoper kunnen laten onderzoeken. 


Reageer