Skip to main content

Geachte Heren,

Sinds zeer lage tijd hebben wij slecht ontvangst met onze mobielen hebben reeds al een nieuwe simkaart aan gevraagd maar het probleem blijft nog steeds voor doen.

Mijn idee is dat de zendmast die de wijk moet ondersteunen zeer zwak is of te laag in vermogen om de aangeboden mobielverkeer te ondersteunen.

Graag zou ik dit probleem opgelost willen zien.

Mvg Wim Wigman 

 

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

​​​​​​Welkom op het forum @Willem1955. Ik zou graag met je willen gaan kijken wat we kunnen doen om de verbinding te verbeteren. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? 


Ik heb mijn gegevens ingevuld.


Ik zou je nog een aantal stappen willen aanraden. Ik wil er vanuit gaan dat je het toestel al een keer helemaal uit en aan hebt gezet. Als je dat nog niet gedaan hebt zou ik je willen vragen dat te doen. Daarnaast kan je de APN instellingen aanpassen. Zou je daarnaast ook nog kunnen testen of het probleem blijft bestaan als je de simkaart in een ander toestel doet? Laat even weten of deze stappen helpen. Daarmee moet ik voldoende informatie hebben om het verder door te kunnen zetten. 


Beste Bram ,

De toestellen zijn al paar keer opnieuw op gestart het probleem blijft ook andere mensen die langskomen hebben ook een slecht ontvangst moeten ook buiten bellen.

De toestellen die we hebben zijn Huawei MAX ARS-ALOO 6GB+128GB ROM.

Kan hem niet in de lijst vinden.

Ik zelf denk dat de zendmast die ons wijk moet bestrijken te zwak is.

Probleem is niet opgelost

Mvg Wim


Ik heb naar APN instellingen gekeken en die staan op kpn ingesteld.


Ik heb voor je gekeken @Willem1955. Ik zie op dit moment een klacht openstaan. Om deze reden wil ik nu geen aansturing doen. De klacht zelf gaat namelijk als het goed is op dezelfde partij aansturen en dubbele aansturingen kunnen elkaar in de weg lopen. Ik zou je willen vragen hier te laten weten wanneer de klacht het heeft opgelost of als deze aangeven het niet op te kunnen lossen.


Beste Bram dat laat ik je weten.


Beste Bram ik heb twee keer de service lijn gebeld en de tweede keer zou ik binnen drie dagen terug gebeld worden door de technische dienst dat is nu week terug en ze hebben niet gebeld.

Nog steeds zeer slechte verbinding met mobiel bellen heb even rond gekeken en er staat op een flat zendmasten voor twee wijken Malburgen oost waar de flat staat en Malburgen west daar staan geen zendmasten, hierdoor heb ik een zeer slechte verbinding met onze mobielen de service dienst heeft het zelf ook opgemerkt daar ik eerst binnen was en naar buiten moet gaan voor een goede verbinding.

Je mag van mij het aansturen dat ze het gaan oplossen.

Met vriendelijke groeten Wim1955


@Willem1955 ik heb de technische dienst voor je aangestuurd. Hou er rekening mee dat we tijd nodig hebben om te zien wat er precies speelt. Zodra we informatie hebben of nodig hebben nemen we contact met je op. 


Beste Bram,

De technische dienst heeft contact opgenomen vandaag en gisteren konden we weer binnen bellen.

Dank je voor de moeite die genomen heb om ze aan te sturen.

 

Met vriendelijke groeten willem1955


Beste Bram, de mobiele verbinding is weer zeer slecht we zijn weer genootzaak weer buiten te gaan bellen de zendmast staat hemelsbreed nog geen 500 meter van ons huis de locatie van de zendmast is gelredome in Arnhem en de andere zendmast staat op salvatorplein , ik vindt het zeer vreemd dat we nog steeds een zeer slechte verbind hebben.

Dit probleem is met verschillende telefoons wij zelf hebben Huawei  max met G4 netwerk hebben al een nieuwe simkaart aangevraagd en het blijft nog steeds het zelfde probleem.

Ik hoop dat het eens goed opgelost wordt.

Met vriendelijke groeten willem1955


In dat geval wil ik voor je kijken wat we kunnen doen om het blijvend op te lossen en of dit mogelijk is. Zou je om deze reden alleen nog aan kunnen geven wat het toestel zelf aangeeft op het moment dat de verbinding slecht is? Met andere woorden of je op het toestel ook de indicatie ziet dat er maar erg weinig ontvangst is of dat er voldoende bereik zou moeten zijn. 


Beste Bram, ik zie op mijn toestel dat ik 2 streepjes verbinding heb we hebben van de week de huisartspost gebeld en zij konden mij niet verstaan ik moest naar buiten .

Ik heb een app opgehaald en gekeken naar signaal sterkte en welk netwerk ik zit en ik zie dat we G3 hebben en een signaal -99 omlaag naar -105 dbm programma dat ik gebruik is network cell info lite.

Ik heb altijd gedacht dat we G4 hadden maar ik zie nu dat we maar G3 hebben ik vindt dit zeer vreemd en we hebben de telefoon om medische reden hard nodig met een goede verbinding.

Graag zou ik het goed opgelost willen zien worden de telefoons zijn geschikt voor G4 ik heb het nog nagekeken.

Met vriendelijke groeten willem1955.


Bij foto van programma -101 dbm 10:45 12-03-2021

willem1955


Geachte Bram, ik hoor geen antwoordt meer op mijn vraag de verbinding is nog steeds zeer slecht kan je voor mij de technische dienst vragen om hier eens naar te gaan kijken .

Met vriendelijke groeten Willem1955


@Willem1955 ik heb inderdaad op basis van bovenstaande een opdracht aan kunnen maken voor de technische dienst. Deze zullen zo snel mogelijk contact met je opnemen om te kijken wat er precies aan de hand is. Gezien de geschiedenis heb ik ook aangegeven dat er eerder een oplossing was. Als het goed is kunnen ze daarmee ook zien wat er de vorige keer gedaan is!


@Bram_  Dank je wel voor aansturen van TD.

Mvg @Willem1955Â