Skip to main content

Onlangs gebeld naar aanleiding van een slechte 4 G verbinding na onderhoud op 28-7 kort geleden. 
momenteel en dus sinds die datum een ontvangst van 2 streepjes waarbij zelfs buiten maar 1 !!! 
terwijl dit normaal altijd volle bak was met 4!!!

ook onze andere toestellen hebben er last van. Mijn download schiet tot de 20 😀 terwijl de mast op 188 meter verwijderd staat. Op 25 m van deze mast heb ik een download van ruim 150 👍 

Door mijn werk log ik vaak in op instanties van klanten, wat nu bijna niet gaat. 

Kreeg onlangs een mail van KPN het beste en snelste netwerk. Hoe durven ze. 
tot op heden geen reactie mogen ontvangen en dat noemt men de beste klanten service 🙈

Hallo @Remrico, balen dat je sinds de werkzaamheden op 28 juli problemen met jouw mobiele netwerk ervaart. Met behulp van onze dekkingskaart kan je zelf controleren hoe de dekking op jouw adres zou moeten zijn. Ervaar je desondanks problemen met jouw mobiele netwerk, neem dan het stappenplan Geen of beperkt internet op je telefoon? door.

Kreeg onlangs een mail van KPN het beste en snelste netwerk. Hoe durven ze. 
tot op heden geen reactie mogen ontvangen en dat noemt men de beste klanten service 🙈

Heb je toevallig op deze e-mail gereageerd? Zo ja, dan is het logisch dat je geen reactie hebt ontvangen. We zijn namelijk niet per e-mail bereikbaar.


Denise, graag goed lezen wat ik hierboven schrijf. Ik denk dat ik vrij duidelijk ben geweest, toch?

standaard berichtje houd ik niet van -
Met behulp van onze dekkingskaart kan je zelf controleren hoe de dekking op jouw adres zou moeten zijn. Ervaar je desondanks problemen met jouw mobiele netwerk, neem dan het stappenplan Geen of beperkt internet op je telefoon? door.

Het was altijd goed en NU plotseling na de 28e niet meer , ontvangst met bellen is bagger, laat staan mijn snelheid op de 4 G. Conclusie: dus is deze storing veroorzaakt door de nieuwe afstelling van de masten.

*Sorry van mijn reactie maar reageer niet als je er geen verstand van hebt op het geen wat ik ervaar en plak er a.u.b. geen standaard zinnetje in.

ik ervaar dit als een slechte service van de net beheerder, ze doen maar wat en de klant wil hun geen R**t schelen. Ps. mijn iphone 12 werkt overal prima behalve hier bij mij thuis………….

momenteel nog steeds 1 tot 2 kleine streepjes buiten zelfs in plaats van 4, gaat nu mijn abonnement ook de helft naar beneden?

 


Oké, maar wat geeft de dekkingskaart aan? Heb je het stappenplan al wel doorlopen? Ik snap dat het voor jou voelt alsof de oorzaak overduidelijk is, maar dit kan natuurlijk puur toeval zijn. Het is daarom goed om het stappenplan te doorlopen, óók wanneer het probleem plotseling is ontstaan. Wie weet biedt deze tóch de oplossing.


Wat mijn dekkingskaart aangeeft, kun je zelf ook wel zien  Dekkingsplan 4 ++ in onze straat

Alle opties al doorlopen………………………...

medewerker / monteur heeft mij aantal keren gebeld, heeft alles openbaar gemaakt wat betreft de updates en de antennes, geeft aan, dat er  niks aan de masten is verandert, alleen een update,

gaan alleen verder met onderzoek als er meer klachten zijn.!!

Ervaringen van mij tot nu toe 1 a 2 streepjes ontvangst met Kpn, wat voorheen altijd 4 was.

Conclusie ik betaal voor 4G++ waar ik slecht gebruik van kan maken, het volle pond.

Kpn schermt met een dekking kaart van 4++ in mijn buurt waar ik de snelheid van 3 G niet eens haal.
een zeer belabberde situatie, waarbij hij aangeeft dat ALS er meer meldingen zijn er een monteur dan in mijn buurt wel een meting wil doen.

Sorry van de vette letters maar er is hier geen sprake van service, zit 188 meter van de mast maar even hier langs rijden ho maar……………………………….

 

 

Heb ondertussen toch maar contact gehad met T Mobile die hier volle bak levert en 5 G, wacht even deze maand af en heb geen andere keuze dan Kpn te verlaten, ik wil graag betalen voor wat ik krijg maar als ik niets krijg ga ik ook niet meer betalen toch. maar dat kan bij Kpn toevallig niet,

tip, bel mij anders maar even………….


Hallo @Remrico ,even een misverstand uit de weg ruimen: je betaalt voor een mobiel abonnement, niet voor 4G.

 


Daar zou ik nog niet helemaal zeker van zijn @JanD , Je betaald wel degelijk voor 4g maar niet voor 100% 4g dekking, er kunnen dus gaten in zitten, je krijgt geeneens 100% dekkingsgarantie op mobiel bereik.

Maar als KPN zegt dat er 4g dekking hoort te zijn en je hebt het niet zal je als klant toch moeten aantonen dat je niet de enige bent, bij 1 melding kunnen ze niet zoveel, kanook aan het toestel of simkaart liggen en dan moet je ook nog vrij zicht op de mast hebben, met opstakels er tussen kan de snelheid terug vallen.


Hallo@Remrico ,even een misverstand uit de weg ruimen: je betaalt voor een mobiel abonnement, niet voor 4G

Mobiel abonnement is om te bellen, dat gaat toch samen via de 4G

alleen hier is dat door de updates met horten en stoten met 1 streepje op de telefoon soms wel lastig wat voorheen NIET het geval was


Daar zou ik nog niet helemaal zeker van zijn @JanD , Je betaald wel degelijk voor 4g maar niet voor 100% 4g dekking, er kunnen dus gaten in zitten, je krijgt geeneens 100% dekkingsgarantie op mobiel bereik.

Maar als KPN zegt dat er 4g dekking hoort te zijn en je hebt het niet zal je als klant toch moeten aantonen dat je niet de enige bent, bij 1 melding kunnen ze niet zoveel, kanook aan het toestel of simkaart liggen en dan moet je ook nog vrij zicht op de mast hebben, met opstakels er tussen kan de snelheid terug vallen.

 :wink: Update……

Jaren zoals ik schreef is hier de ontvangst super geweest.

Goed bovenstaande lezen, NA de werkzaamheden van 28-7

Dus na de update is het plotseling Bagger.

Toestel is uitgesloten, Heb zelf samen met mijn vrouw een Iphone 12 met E sim

Alle toestellen die ik hier heb en op bezoek komen ervaren hetzelfde wat ik ook steeds aangeef.

In alle jaren dat ik hier woon is er GEEN obstakel tussen gekomen, en de mast staat nog steeds 188 m verwijdert op een vrij hoge flat.

 


Nou, je vrouw en al dat bezoek een klacht laten indienen, gebeurt er vanzelf een keer wat.

En iPhone 12, lees ik wel eens wat meer dekkingsproblemen mee icm E-sim, dus als je bezoek iets anders heeft zou mooi wezen om dat uit te sluiten.


Doornekamp33…………….

klopt, dank voor het meedenken, probleem was ons bekend gelukkig zijn er meer merken:wink: en oa. Samsung hebben hier hetzelfde probleempje, dat we staan als merk niet meer alleen……..


Kijk dat scheelt, nu allemaal melding maken, hoe meer hoe beter voor een oplossing.


Het probleem is al in behandeling geweest bij de technische dienst, begrijp ik, @Remrico. Ik ben bang dat ik dan niet meer voor je kan doen. De technische dienst heeft het meeste inzicht in de masten en het gebruik hiervan. Als zij constateren dat de masten goed functioneren, dan moet ik me daarbij aansluiten. Indien meer mensen in jouw omgeving last hebben van dezelfde problemen en deze personen hebben ook KPN, dan is het inderdaad raadzaam om hen ook contact met ons op te laten nemen. Zij kunnen daarvoor contact opnemen via 0800 0402.