Skip to main content

Op de RCN Zeewolde is er haast geen ontvangst 4 en 5g

Hallo @RichardBakker ,

Dat klopt volgens de dekkingskaart. 

https://www.kpn.com/netwerk/5g.htm

Als je daar zoekt op postcode 3896LT, dan zie je groot wit gebied. Dus geen of weinig ontvangst. 

Niet in heel Nederland is er overal dekking. Er worden overigens nog wel steeds meer zendmasten geplaatst.

 

Maar voor nu : Hopelijk hebben ze daar Wifi op het vakantiepark. .  

 


Wel vreemd vorig jaar was het hier prima


Wil even reageren . Zoals kpn aangeeft worden er steeds meer zendmasten geplaatst . Het valt mij op dat op de spiekweg richting Zeewolde 2 masten staan. Bij de een zie je gewoon dat je aantal streepjes naar Max gaan maar bij 1 mast helemaal niets, vraag doet die mast het wel . 


Hebben er al een paar keer over gebeld maar reageren er verder niet op. Alleen dat we een formulier moeten invullen met onze klacht. 
echt slecht van KPN


Ik snap het ook niet . Lijk me toch niet zo moeilijk om dat bereik te vergroten enorm die zendmast te controleren , maar ja dat is kpn


Ik heb dit probleem nu ook voor het 3e jaar

Vorig jaar een nieuwe simkaart opgestuurd gekregen want dat zou het probleem wel eens kunnen zijn,want volgens hun was de dekking hier prima

Ik denk er echt over om over te stappen,mijn vriend heeft Vodafone en nooit geen gedonder met bereik en internet 

 


Kan je zeggen dat Vodafone wel beter bereik heeft maar daarbij te vermelden dat het bereik dit jaar ook met Vodafone echt heel slecht is. Meestal 1 streepje en dan moet je nog maar zien of je 4 g goed weerk

ik ben nog steeds van mening dat er 1 mast langs de spiekweg niet juist werkt