Skip to main content
Beantwoord

Slechte 4G+ verbinding

  • August 9, 2020
  • 3 reacties
  • 55 keer bekeken

Zijn er meer mensen aan het Sneekermeer met een slechte 4G+ verbinding. Zit op vaste land dus niet op het meer aan de kant van Sneek.

Streamen loopt continu vast en kom niet boven de 1,5 mbs

Beste antwoord door Slechte mobiele verbinding

Hoi Bart,

 

Ik was op vakantie bij het Sneekermeer (Op RCN de Potten) en daar inmiddels weg. 

 

In de 3 weken dat ik daar heb gezeten is mijn verbinding echt slecht geweest. Inmiddels weer thuis (Purmerend) en daar werkt alles weer prima. Kortom er is niets mis met telefoon en of simkaart.

 

Wat mij betreft kan het hier bij blijven voor mij maar als KPN zou ik zeker daar het gebied eens analyseren.

 

Groet,

Sjoerd

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Bart van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • August 19, 2020

Hoi @Slechte mobiele verbinding, welkom. 

Is de verbinding nog steeds zo slecht? Puur alleen op die locatie? Zo ja, kun je dan jouw Forumprofiel voorzien van postcode + huisnummer, mobiele nummer en naam van de contractant. Dan kijk ik mee naar de dekking daar. Of is het overal zo? Kun je dan jouw simkaart in een ander toestel testen? Blijft het dan nog, dan wil ik je aanraden een vervangende simkaart aan te vragen. 


Hoi Bart,

 

Ik was op vakantie bij het Sneekermeer (Op RCN de Potten) en daar inmiddels weg. 

 

In de 3 weken dat ik daar heb gezeten is mijn verbinding echt slecht geweest. Inmiddels weer thuis (Purmerend) en daar werkt alles weer prima. Kortom er is niets mis met telefoon en of simkaart.

 

Wat mij betreft kan het hier bij blijven voor mij maar als KPN zou ik zeker daar het gebied eens analyseren.

 

Groet,

Sjoerd


Bart van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • August 20, 2020

Het was dus puur de locatie waar je verbleef. Bedankt voor het melden.