Skip to main content

Goedemiddag,

 

Sinds een week of 2 is de 4G verbinding erg slecht en vaak zie ik “E” in beeld.

Ook bellen verloopt moeizaam, ben vaak niet te horen door de ander of vice versa.

Telefoon opnieuw opgestart, netwerkverbindingen herstelt etc.

Heb een IPhone 11 en lees op de fora dat meer mensen hier last van hebben.

Graag hulp!

Hier even verder lezen en blijven volgen wat er uit komt:

 

 


Dankjewel Speedmaster 


Zelfde probleem hier! Nieuwe simkaart aangevraagd en nog steeds problemen.. ook een iphone 11. Slechte verbinding met internet amper 4G, aan en uitzetten geprobeerd geen verbeteringen.. 

 

en inderdaad het E logo ivm verbinding.. echter volgens KPN geen problemen…


Bij mij precies het zelfde probleem nu 2,5 a 3 weken alleen maar edge verbinding. Ook een nieuwe simkaart gekregen was voor 1 dag goed maar echt bagger dit.


Bij mij hetzelfde probleem, een heel sterk wisselend beeld qua internetverbinding. Ik ben van ellende een oude Samsung gaan gebruiken, die heeft wel een goede 4G verbinding bij KPN.


Waar kan ik me aanmelden zodat je compensatie krijgt?

 


Ik heb hetzelfde probleem met de iphone11 sinds een week, is er al een oplossing bekend?

 En dezelfde vraag als hierboven,

 hoor meid ik mij aan voor compensatie 


Ik heb nu al een aantal weken slecht tot geen bereik met mijn iPhone 11. Is er al een oplossing. Het zou handig zijn om een vervangende telefoon te krijgen… waarom is dit niet mogelijk?? 

Jullie probleem is nu mijn probleem…


Goedemorgen! 

Sinds begin augustus ondervindt een klein deel van onze klanten hinder bij het bellen en/of internetten op hun smartphone via het 4G-netwerk van KPN. Toestellen maken geen of zeer slecht verbinding met dit netwerk en schakelen terug naar het zogenaamde EDGE-netwerk, een (langzame) 2G-verbinding. Daardoor is nagenoeg geen internetverkeer mogelijk en vallen telefoongesprekken weg.


Als dit probleem zich voordoet, is dat op de meeste toestellen herkenbaar aan een ‘E’ op de plek waar normaal ‘4G’ of ‘LTE’ staat, rechts boven in het scherm. Apps laden dan traag en internetten via een browser is vrijwel onmogelijk. Ook komen bijvoorbeeld Whatsapp-berichten traag binnen of kunnen foto’s en video’s niet worden geopend.

We vinden het uiteraard erg vervelend dat deze problemen zich voordoen. KPN zoekt samen met zijn leveranciers naar de oorzaak van het probleem te achterhalen om tot een oplossing te kunnen komen. Momenteel is echter nog niet duidelijk of het probleem wordt veroorzaakt door de toestellen zelf of door het netwerk van KPN. Zodra daarover meer duidelijkheid is of er verdere updates te melden zijn, zullen we dat als eerste op ons forum, in het onderstaande topic bekend maken:
 

 

We gaan de mobiele abonnementskosten vanaf 20 juli compenseren. Dit zal lopen totdat het probleem is opgelost. 

Heb je een sms ontvangen, dan hoef je hiervoor verder zelf geen actie te ondernemen. We informeren je binnenkort hoe de compensatie er precies uitziet. 

 

Heb je geen bericht van ons ontvangen, maar ervaar je wel de bereikproblemen zoals in het bovenstaande topic beschreven? Laat dan je naam en 06-nummer achter in je forumprofiel. Reageer hier als je dit gedaan hebt, Wij verzamelen die nummers en zetten dit dagelijks door. 

De gegevens van @Roy2311@Johan456@WendyJ81, @Dimiet
 en @Diana de Hoog heb ik al verzameld. 

Willen jullie @Raymon123 en @Yves Willems 
de benodigde gegevens invullen en een seintje geven in het andere topic, als jullie dat gedaan hebben?

Om alles overzichtelijk te houden, sluit ik dit topic!