Skip to main content

Een tijdje geleden ben ik bij de KPN-store in Groningen (Herestraat) geweest met het probleem dat ik al ruim een half jaar netwerkproblemen heb met mijn Iphone 11 bij KPN.

Er werd mij destijds verteld dat dit probleem bekend is bij KPN en dat er contact met mij zou worden opgenomen met betrekking tot een vergoeding van mijn abonnementskosten, gezien ik buiten de deur nauwelijks 4G-verbinding heb.

Echter, tot op heden heb ik niks gehoord en mijn problemen zijn ook nog niet opgelost.

Hoe kan ik dit het beste oppakken?

Ik hoor graag uw reactie.

Hallo @Lauraa93, je kunt het beste bij de technische dienst een melding laten registreren voor dit probleem. Onze klantenservice is telefonisch bereikbaar via 0800 0402: van maandag t/m vrijdag bereikbaar tussen 8 en 18 uur en zaterdag tussen 8 en 17 uur.

Nadat je de melding laat registreren geldt onderstaande proces:
 

Je melding wordt in behandeling genomen door onze technische dienst.
Op het moment dat zij de bereikbaarheidsproblemen hebben vastgesteld in ons netwerk, kom je in aanmerking voor een passende oplossing. Je ontvangt een e-mail van onze technische dienst en op basis daarvan kun je het toestel ter reparatie aanbieden.

Een toestel ter reparatie aanbieden kan via https://reparatie.kpn.com/.
Let op: de onderzoekskosten van een ingediende reparatie met betrekking tot dit issue zullen wij crediteren. Het is wel van belang dat je de reparatie pas aangevraagd, nadat je een e-mail van onze technische dienst hebt ontvangen.  

Zodra het toestel ter reparatie is aangeboden, ontvang je een unieke code waarmee je de voortgang van het reparatieproces kunt volgen.
Houdt rekening met een doorlooptijd van maximaal 5 werkdagen: dat geldt expliciet voor het reparatieproces met betrekking tot dit specifieke issue.

Gaat het om een ander defect, dan geldt het standaard reparatieproces en krijg je éérst een prijsopgave van de reparatiekosten. Pas na een akkoord op de prijsopgave, wordt de reparatie uitgevoerd.

In opdracht van KPN wordt de passende oplossing en/ of reparatie aan het mobiele apparaat uitgevoerd door Reconext.
Bij vragen over een ingediende reparatie kun je rechtstreeks contact opnemen met hen, zij zijn te bereiken op het gratis nummer 0800 – 8200008.
Â