Skip to main content

We hebben onze klanten die problemen ervaren met bellen en of internet opnieuw per sms een update gestuurd. Daarnaast hebben we een groep klanten gevraagd hun toestel in te leveren waarmee ze problemen ervaren. Die toestellen gaan we onderzoeken. Met de extra informatie uit dat onderzoek, brengen we het probleem beter in kaart. Zo komen we dichterbij een oplossing. Heb je geen bericht van ons ontvangen, maar ondervind je wel hinder in dit verband, laat dan je naam en mobiele nummer achter in het KPN Forum profiel en een berichtje in dit topic.
 

Sinds 4 augustus of misschien ervoor al precies deze problemen met de IPhone se 2020

alles geprobeerd, telefoon compleet hersteld etc. Mag niet baten. Met m’n oude telefoon geen problemen. Graag zie ik een oplossing en wens ik beter op de hoogte gehouden te worden. Communicatie zowel bij KPN als Apple laat te wensen over. Apple had nog niet van t probleem gehoord… mijn profiel is ingevuld


Admin: afgesplitst van iPhone 11 topic, is een niet gerelateerd probleem

 

Ook ik ervaar al 2,5 week internet problemen op een iPhone SE 2020! Diverse keren contact gehad met KPN hierover en Apple. Op het forum wordt er gezegd dat dit probleem los staat van het probleem wat de iPhone 11 ook heeft echter wordt mij door de medewerkers aan de telefoon van KPN heel wat anders gezegd en dat dit wel met elkaar te maken heeft. Het maakt mij niet uit of het wel of niet met elkaar te maken heeft wil gewoon graag dat er een oplossing komt! Dit recht hebben wij als consument! 


Ook ik ervaar al 2,5 week internet problemen op een iPhone SE 2020! Diverse keren contact gehad met KPN hierover en Apple. Op het forum wordt er gezegd dat dit probleem los staat van het probleem wat de iPhone 11 ook heeft echter wordt mij door de medewerkers aan de telefoon van KPN heel wat anders gezegd en dat dit wel met elkaar te maken heeft. Het maakt mij niet uit of het wel of niet met elkaar te maken heeft wil gewoon graag dat er een oplossing komt! Dit recht hebben wij als consument! 

Helemaal eens


@Lars iPhone 2020 Er is antwoord gegeven door een moderator in een ander topic met hetzelfde probleem zie deze reactie: 

 


@Lars iPhone 2020 Er is antwoord gegeven door een moderator in een ander topic met hetzelfde probleem zie deze reactie: 

 

Dank. Doen we dat


@Lars iPhone 2020 Er is antwoord gegeven door een moderator in een ander topic met hetzelfde probleem zie deze reactie: 

 

Beste Ferry,

 

Na veel bellen met Apple ( weer telefoonanalyse online, die goed was) heb ik de telefoon mogen opsturen ter reparatie. Gisteren en vervangend toestel mogen ontvangen. De problemen lijken, na een dag op meerdere locatie's te zijn geweest, verholpen…. Dus het was toch een defect toestel. Interessant dat dit met identieke klachten als de iphone 11 op hetzelfde moment opspeelde. Ik hoop voor de mensen met de iphone 11 dat het ook snel gevonden wordt. Dank voor jullie inzet iig. 

Bij deze is het dus  (hoogstwaarschijnlijk) opgelost.

 

 


Hi,

 Ik ben op dit moment op vakantie in Italië ( gister aangekomen) het gekke is in NL en Duitsland alleen maar E en geen internet ( heb al ruim een maand slecht internet, maar in Zwitserland en in Italië doet mijn 4 G het dus wel 🤔 zou het dan niet aan het netwerk in NL liggen?


Hallo, Ik ben klant bij budgetmobiel via KPN netwerk en heb met mijn iphone SE 2020 vrijwel geen internet. Vaak blijft de verbinding op E hangen. WiFi werkt wel. Dit duurt inmiddels al ongeveer 3 maanden.

Telefoon is teruggezet naar fabrieksinstellingen, werkt niet. Simkaart werkt wel gewoon in andere telefoons zoals de iphone 10 en een Samsung Galaxy. 
 

Wat kan ik doen???


Ik heb exact hetzelfde probleem

en heb dit al lang geleden aangekaart. Om gek van te worden 


Ik heb exact hetzelfde probleem

en heb dit al lang geleden aangekaart. Om gek van te worden 

Verschrikkelijk he


Bij mij is t verholpen met een nieuwe telefoon


Bij mij is t verholpen met een nieuwe telefoon

Fijn Lars, maar dat moet/mag toch niet de bedoeling zijn? Van onze duurbetaalde toestellen mogen we toch op z’n minst verwachten dat ze doen wat ze horen te doen. 


Mee eens! Heb hem nog net een jaar.


Hallo, Ik ben klant bij budgetmobiel via KPN netwerk en heb met mijn iphone SE 2020 vrijwel geen internet. Vaak blijft de verbinding op E hangen. WiFi werkt wel. Dit duurt inmiddels al ongeveer 3 maanden.

Telefoon is teruggezet naar fabrieksinstellingen, werkt niet. Simkaart werkt wel gewoon in andere telefoons zoals de iphone 10 en een Samsung Galaxy. 

Wat kan ik doen???

Mega vervelend dat je dit probleem ervaart met jouw iPhone SE 2020, @Lieke91.
Ik snap je hulpvraag heel goed, zeker als je er al zo lang last van hebt. De vraag leg je nu alleen niet bij de juiste partij neer: je zult dit moeten melden bij je eigen provider. Ik ga er vanuit dat Budgetmobiel een eigen technische dienst heeft waar je een melding kunt registreren. En misschien helpt de informatie van de topic starter jou ook verder?

@sorayabc Ik zie dat je al een eigen topic hebt aangemaakt, reageer je daar nog op de vraag van mijn collega? 

 


Hallo ik heb onlangs een nieuwe IPhone SE 2022 met dual sim.

de vaste Sim kaart met een abonnement van T-mobile werkt goed.

De E-Sim gebruik ik voor kpn wat mijn privé nummer is. Deze functioneerde erg slecht. Heb dan wel 5G maar heb geen internet. Wat kunnen jullie hier aan doen KPN?

Â