Skip to main content

KPN zou wat moeten doen aan de bezorgservice van AMP, verschrikkelijk klantonvriendelijk en komen afspraken niet na en niemand kan ergens iets aan doen. 2e x dat ons dit overkomt en kpn doet ook of ze niets kunnen terwijl zij dit bedrijf inhuren voor bezorging. Niemand geeft thuis en wij zitten met kosten en ellende, kost je vrije dagen en levert niets op.  Ik raad aan bestel vooral geen telefoon maar koop er 1 in de winkel dit scheelt je een hoop ellende. 

admin: titel aangevuld ivm vindbaarheid 

Hallo @Smalheer, rot om te horen dat je ervaring met deze bezorgservice niet goed is, ik lees dat het de tweede keer is. Goed dat je dit signaal geeft.

We doen ons best om je via het forum zo snel mogelijk te helpen. Afhankelijk van hoe druk het is, kan er een paar dagen tussen zitten voordat je een nieuwe reactie hebt. Ik hoop dat het intussen rechtgezet en opgelost is. Zo niet of als je vragen hebt, neem dan contact op met onze klantenservice. Via die weg heb je direct contact en kan mijn collega de nodige verificatie doen. Dan word je meteen verder geholpen.


Nee helaas, zelfs naar meerdere keren contact met de klantenservice zijn er geen oplossingen en juist meer problemen bij. KPN werpt alle verantwoordelijkheid af en inmiddels zelfs mijn bestelling geannuleerd door de bezorger waardoor we na bijna een maand gezeik weer opnieuw alles moeten afsluiten, we zijn inmiddels in staat alles op te zeggen omdat Kpn werkelijk niets voor hun klanten doet of zorgt voor eventuele compensatie naar alle opgelopen problemen en slecht geïnformeerde info. Als ik bel hoor ik ja er zijn inderdaad veel fouten gemaakt en ja het klopt dat nu alles weer opnieuw moet en het klopt dat mijn collega u verkeerde informatie heeft gegeven voor de 2e keer (gaat niet meer over de bezorging van de telefoon maar alles eromheen door kpn geregeld) heel vervelend maar kan niets doen dan moet u maar overstappen nou op deze manier blijven er weinig klanten over. Wij zijn zeer teleurgesteld in de hele gang van zaken! 


@Smalheer Ik begrijp heel goed dat je teleurgesteld bent door hoe alles gelopen is. Ik zou graag zeggen dat ik het voor je kan oplossen, maar die mogelijkheid hebben we via het forum helaas niet. Vandaar toch mijn advies om voor verdere hulp contact met onze klantenservice op te nemen. Ik hoop toch dat het linksom of rechtsom snel opgelost is.


Ook hier een slechte ervaring. Speciaal de zaterdag als bezorgdag gekozen. Via sms een berichtje ontvangen om de komst van de bezorger te volgen. Na een tijdje nog eens gekeken. Dan zie je het bericht “we hebben je gemist”. Klantenservice KPN direct gebeld, maar daar heb je niets aan. Dame klonk duidelijk als; waarom bel je hiervoor. Plan maar een nieuwe afspraak. APM gebeld. Ze zeggen rustig gps laat zien dat de bezorger is geweest, we hebben gebeld, maar neemt de telefoon niet op. 3 man thuis, ik zat in de woonkamer, zie dus alles langs komen en niemand is de bezorger opgevallen. Was tevreden met KPN, maar dit geeft mij te denken. Ik ben in ieder geval erg ontstemd over deze waardeloze  service!


Vandaag de telefoon ontvangen. 20/8 veel berichten. De bezorging tot op de seconde kunnen volgen. Helaas nooit de bezorger gezien en de melding bezorging niet gelukt ontvangen. Ben daar nog steeds furieus over. Vandaag 24/8 de nieuwe afspraak. Nul komma nul berichtgeving. 4 minuten voor de komst van de bezorging een sms’je. De rest moet je voor de tweede afleverpoging uitzoeken in de kpn app. Het is goed gekomen, maar door mij ervaren als beneden het niveau van zowel KPN en AMP. Vanuit mijn werk heb ik vaker te maken met AMP en dit mag zo niet voorkomen. Ook van KPN klantenservice mag je betere antwoorden  verwachten als je pakketje van ruim 1000,- ongezien je deur passeert. Ik kreeg het gevoel toegespeeld van “waarom bel je hiervoor?” Alles zelf uit moeten zoeken. Een gemiste kans voor de klantenservice van KPN. Zij hadden de mogelijkheid mij gerust te stellen en de juiste gegevens te verstrekken van de bezorgdienst om daar verder te informeren. Waar gewerkt gaan dingen mis, maar dit sloeg voor mij alles.

Ik laat het er verder bij.