Skip to main content

Ook ik heb iPhone se 2022 op gestuurd naar Recommerce toestel altijd in een hoesje gebruikt, was echt nog als nieuw. Kreeg bericht, ik had de gegevens niet juist ingevuld, iPhone was gebruikt, (ja wat dachten ze dan) en kreeg €20,- minder. Daar ben ik toch maar mee akkoord gegaan. De week erna de €99,- op m’n rekening echter de €75,- van KPN nog steeds niet!! E-mail gestuurd en snel bericht van ze, ‘alles is conform maar wachten op goedkeuring van KPN’ Hoelang gaat dat duren??

KPN doe er iets aan. Recommerce lijkt betrouwbaar maar twijfel heel erg!!!

bericht van Recommerce

Team Support (Recommerce)

12 dec. 2022 09:49 CET

 

Hallo,

 

Ik bevestig dat de ontvangen documenten voor de bonus conform zijn.

De overboeking van 75 euro zal binnenkort plaatsvinden (onder voorbehoud van validatie door KPN).

 

Met vriendelijke groet,

Coralie

 

Recommerce Solutions

Klantenservicetijden :

Maandag tot vrijdag van 9 tot 12 uur en van 13 tot 17 uur.

 

Admin: Afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt

Vandaag heb ik een slechte beoordeling geschreven m.b.t. Recommerce, nadat zij mij vroegen een beoordeling te geven. Net heb ik de €75,- op de rekening. Is dit toeval of?????🤔


@Piet42 Welkom op het forum.

Fijn om te lezen dat je de 75 euro ondertussen op je rekening hebt ontvangen. 

Zoals je zelf al schrijft moet er vanuit KPN eerst een controle gedaan worden, hier gaat soms wat tijd overheen. Vandaar dat je de 75 euro later ontvangt dan de betaling van Recommerce. 

Het feit dat je het bedrag precies hebt ontvangen op de dag dat je een slechte beoordeling hebt gegeven is dus inderdaad toeval geweest. 


Meer duidelijkheid zou dan wel prettig zijn. Zoals het nu gaat, geeft het geen vertrouwen. 


Kennelijk accepteert de KPN het, dat dit plaats kan vinden. Dat het zolang door kan gaan is onbegrijpelijk. Recommerce is totaal niet betrouwbaar, als je de iPhone verzendt ben je aan  willekeur overgeleverd.