Skip to main content

Ik heb in nov ‘22 een nieuwe iPhone bij @Kpn aangeschaft met een bonus van € 75. Ik kon mijn oude toestel inleveren bij Recommerce. Ik kreeg een voorstel. Na ontvangst van mijn oude iPhone hoorde ik dat het aanbod verlaagd werd. Omdat ik 't snel afgerond wilde hebben, ging ik hiermee akkoord. Ik zou € 58 inruil en € 75 bonus ontvangen. Toen kreeg ik € 58 bijgeschreven met de opmerking dat de bonus nog geverifieerd moest worden. Daarna hoorde ik niks meer. Ik stuurde daarom een reminder. Nu ontving ik onderstaand bericht:

‘Hallo meneer Van Leeuwen,
Na controle hebben we nooit de aankoopfactuur van uw nieuwe telefoon ontvangen.
De bonus was gekoppeld aan een nieuwe aankoop en de verzending van de betaalde factuur vóór 31/01/2023.
De operatie is nu op 31/01/2023 afgerond en de documenten die aan de bonus gekoppeld zijn, hebben ons nooit bereikt, zodat de bonus niet gevalideerd kon worden.
 
Met vriendelijke groet,
Aïcha’

Belachelijk! Ik heb alle documenten meegestuurd. Zij hebben me niks laten weten.

@Kpn: kunnen jullie Recommerce laten weten dat ze de beloofde bonus snel uitbetalen?

Graag snel actie. Het loopt al zo lang.
 

@Kpn: kunnen jullie aangeven hoe we dit op kunnen lossen? Dank voor een snelle reactie!


Dag @Pjotr van Leeuwen op dit forum helpen klanten elkaar en springt de moderator bij als we er niet uit komen. In dit geval kunnen de klanten niets voor je doen en is het wachten op de moderator. De wachttijd is een dag of drie.


Hoi @Pjotr van Leeuwen, welkom op ons forum!

Dit is wel heel scheef inderdaad. Helaas kan ik hier vanuit KPN weinig in betekenen, dit loopt echt allemaal via onze partner Recommerce.
Ik zal je feedback in ieder geval doorgeven maar inhoudelijk heb ik er geen oplossing voor. Daarvoor zul je echt bij hen terecht moeten.


Meer informatie daarover kun je vinden in het onderstaande topic: