Skip to main content
Vraag

Slechte ervaring met Recommerce bij het inruilen van oude telefoon en bonus

• January 29, 2025
  • 29 reacties
  • 2080 keer bekeken

Toon eerste bericht

29 reacties

Forum|alt.badge.img
  • Topper
  • October 27, 2025

Vind zo asociaal, ik heb nog steeds me bonus bedrag niet gehad. 
Kan e-mails sturen wat ik wil, enige antwoord wat ik krijg is dat het is doorgezet naar de juiste afdeling en zsm antwoord krijg. 
Ik heb nog steeds geen antwoord 

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Wat een vervelende ervaring dan ​@Shirax. Ik heb daar als moderator en medewerker van KPN niet direct zicht op maar ik snap volkomen dat je daar duidelijkheid over wil hebben. Aandringen via het contactformulier lijkt me dan de beste route en ik hoop dat je daar dan snel antwoord op krijgt!

Forum|alt.badge.img
  • Nieuwkomer
  • November 20, 2025

Ik heb hier ook last van. Inmiddels al meer dan 4 mails moeten sturen met waar mijn bonus blijft, met elke keer het standaard antwoord dat mijn kwestie doorgestuurd is naar de betreffende afdeling, maar welke afdeling dit dan zou zijn wordt nergens gezegd. Er werd mij ook verteld dat er direct contact met mij op zou worden genomen, maar tot mijn spijt is daar sinds die mail van twee weken terug nog niks van gebleken. 

Erg flauw dat jullie als KPN met de vinger wijzen naar Recommerce, zonder de klachten daadwerkelijk serieus te nemen. Vrees dat ik nu mijn geld simpelweg kwijt ben.

• Nieuwkomer
  • December 3, 2025

Hier dezelfde ervaring, zou een bod krijgen van 190 euro. Krijg nu een bod van 96 euro vanwege een “beschadiging”. Nou kan je een ding vertellen, die beschadiging bestaat helemaal niet en ze kunnen op z’n minst bewijs meesturen als ze zo’n aanzienlijk lager bedrag bieden. Echt schandalig dat jullie met deze oplichters in zee gaan.