Skip to main content

Hallo .

 

Wij hebben aan boord van ons stalen jacht slechte ontvangst met gsm en dus ook internet ,

Wat zou hiervoor de beste oplossing kunnen zijn .

Beste Marcia.

 

Ik  ben al  44 jaar klant bij Kpn maar  vind dat KPN de laatste tijd steken laat vallen .

Ik had een digitenne abonnement voor 3 kastjes ,digitenne werd Kpn ging allemaal goed .

Wij hebben een all kontrakt wat inhield digitenne en Spotify premium gratis dat hebben zwij met KPN jaren geleden zo afgesproken.

Nu is digitenne veranderd moest voor Digitenne gaan betalen terwijl ik contract had voor 3 kastjes zonder enig overleg met de klant .

Spotify hetzelfde verhaal moet ik ook voor gaan betalen ook zonder enig overleg .

Er blijft zo niet veel over van het voorheen opgestelde en overeengekomen kontrakt .

Komt er nu nog bij dat ik betreft onbeperkt data en bellen verkeerd ben voorgelicht door een medewerker van KPN dus ik ben op dit moment beslist niet tevreden 

 

M.vr.gr C vd Torre


Voor wat betreft Digitenne: er kwam een andere frequentie, waardoor we onze apparatuur aan moesten passen. We hebben alle klanten op verschillende manieren hiervan gepoogd op de hoogte te stellen door brieven, e-mails en andere online communicatie. 

 

Met betrekking tot de rest, lijkt het erop dat je niet voldoende geïnformeerd bent inderdaad. Dat is absoluut niet de bedoeling en ik kan me heel goed voorstellen dat je hier niet tevreden over bent. 


Ik wou de mogelijkheid om tv te kijken via digitenne al aandragen maar dat hoeft niet meer.

Afhankelijk van waar je ligt in het land zal de ontvangst sterk variëren, ik zal niks nieuws vertellen :-/

Dan denk ik nog aan de mogelijkheid voor meer antenne hoogte, een stalen jacht zal geen mast hebben, maar wellicht is er een mogelijkheid voor een telescoop uitschuif mast, die zijn er in vele soorten en maten, automatisch of niet, werden gebruikt op radio reportage wagens.


Ik  ben al  44 jaar klant bij Kpn maar  vind dat KPN de laatste tijd steken laat vallen .

Ik had een digitenne abonnement voor 3 kastjes ,digitenne werd Kpn ging allemaal goed .

Wij hebben een all kontrakt wat inhield digitenne en Spotify premium gratis dat hebben zwij met KPN jaren geleden zo afgesproken.

Nu is digitenne veranderd moest voor Digitenne gaan betalen terwijl ik contract had voor 3 kastjes zonder enig overleg met de klant .

Spotify hetzelfde verhaal moet ik ook voor gaan betalen ook zonder enig overleg .

Er blijft zo niet veel over van het voorheen opgestelde en overeengekomen kontrakt .

Komt er nu nog bij dat ik betreft onbeperkt data en bellen verkeerd ben voorgelicht door een medewerker van KPN dus ik ben op dit moment beslist niet tevreden

Dit komt allemaal op mij over als een klaagzang van iemand die nu ook voor zichzelf moet gaan betalen voor diensten, in plaats van dat de gemeenschap van de huidige KPN klanten dit voor hem gaat medebetalen.

44 jaar geleden was het PTT, een staatsbedrijf, maar nu zal KPN mee moeten in de keiharde concurrentie die telecommunicatie is. O.a. doet KPN nu hetzelfde wat T-Mobile al 3 jaar doet als het gaat om unlimited of onbeperkt op mobiel. Jij bent 1 van de vele beteuterden/klagers die dachten voor 35 euro per maand voor meedere mensen (hotspot) grofweg 100x zoveel data te gebruiken als de gemiddelde nederlander (veelvoud van 100GB vs. 2GB).

Ten tijde van PTT waren er 2 TV netten voor 4 miljoen mensen, alle 4 miljoen hetzelfde, dezelfde data. Nu 4 miljoen individuele kanalen middels eigen mobiel internet. Dat is 4 miljoen keer zoveel data, ergens moet dat betaald worden, en wel door het individu die dat wenst te hebben. Anders geen TV kijken, maar teletekst of internet lezen, dat is simpelweg zeer veel minder data.

Maar je kan NPO-1-2-3 gratis ontvangen, daarvoor kun je een eigen DVB-T2 ontvanger aanschaffen. Commercieele TV wil geld aan jouw verdienen, misschien goed om dat nog eens te realiseren. KPN rekent zaken gewoon aan jouw door.