Skip to main content

Ik ben Leo Lancee 74 jaar en schrijf dit voor mijn echtgenote, die 11 februari een nieuwe Nokia 1.4 heeft gekocht omdat haar oude op was bij de KPN winkel in Leidsche rijn in Utrecht, een telefoon met een abonnement. De verkoper aldaar vertelde ons dat voor het geen waar zij hem voor gebruikte was hij meer dan goed. Op 19 februari deden verschillende functies niet meer wat zij moesten doen  (zoals een foto maken, dan kregen we een schermpje dat hij niet genoeg opslag ruimte en moest er ruimte gemaakt worden) terwijl er 32g eigen geheugen in zat en er een SD kaartje van ook 32g in zat. en zo deed hij meer dingen niet meer) Wij op maandag 21 februari terug naar de winkel Leidsche rijn , helaas was door omstandigheden gesloten. Wij naar KPN op het Vredeburg in Utrecht daar vertelde een medewerker Hr. Ferei dat het toestel inderdaad stuk was, en dat hij het ook geen goede koop vond, daar was ons niks bij de koop over verteld. Dinsdag moesten we alles van het toestel doos en toebehoren mee brengen en dan moesten we zelf het pakketje bij postNL gaan afleveren (VREEMDE SERVICE) en  zouden we een mail ontvangen hoe het verder zou gaan…..dat hebben we tot op heden niet gehad. Hebben inmiddels al verschillende gesprekken met de klanten service gehad maar niemand kan ons helpen. Zaterdag 26 febr. zijn we naar de KPN winkel (INMIDDELS WIT HEET) Ravenswade in Nieuwegein gegaan en daar alles weer verteld en uitgelegd, en nu maar weer wachten. Wij hebben van KPN Internet/TV/telefoon en een mobiel (dus alles compleet)

En wij als oude Nederlanders blijven een betrouwbaar en Nederlands oud Koninklijk bedrijf trouw,

niet wetend dat wij zo behandeld zouden worden. 

 

Niet de vriendelijke groeten eerder een mailtje naar Radar of Kassa, als waarschuwing voor de KPN. helaas ben ik bang dat ook dat jullie van de KPN niet jullie zal doen schrikken. Het is ook geen dreigen van mijn kant, maar ik want ik denk niet dat het jullie zal afschrikken.

L.Lancee 

 

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy. 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

 

Dag @Poes Sammie Welkom hier op het KPN Forum en dank voor het doen van je verhaal. Als eerste: wat enorm jammer dat het toestel van je vrouw defect is geraakt. Dat is heel zonde. Hoe is de status nu? Heb jullie ondertussen al iets gehoord? Je hoort natuurlijk gewoon goed op de hoogte te worden gehouden, dat spreekt voor zich. 

Ik wil jullie wel wat extra uitleg geven. Allereerst over wat er gebeurt als een toestel defect is geraakt. Want hoe naar ook, een toestel kan defect gaan. Als het toestel defect is geraakt binnen 14 dagen na aankoop, dan kan het worden teruggestuurd. Als het defect niet door onjuist gebruik is veroorzaakt wordt er en nieuwe verzonden. Is defect ontstaan na deze termijn, dan zal het toestel ter reparatie moeten worden aangeboden. 

Voor beide processen geldt dat het versturen inderdaad per post moet en niet via een winkel kan lopen. Waar je vroeger ‘gewoon’ terecht kon in een winkel voor dit soort zaken, is dat nu niet meer zo. De meeste winkels hebben mobiele telefoons op voorraad en dat heeft ook zijn effect op het reparatieproces.