Skip to main content

wat een Drama de KPN,

ben a 2 weken bezig om mijn nr om te zetten, maar blijkbaar heeft de KPN intern (financiƫle afdeling) ons een nieuwe account nr gegeven, en daarom wordt het contract nr met het mobile telefoon nr niet herkent, dus kun je niet meer omzetten.

hier al 4x over gebeld en bijna uur met elke medewerker mee bezig geweest en ja nu zou het goed moeten staan, daar naast ook al 6x met een chat medewerker gesproken en die zou het ook hebben opgelost.

maar elke x krijg je binnen een dag weer de meldingen dat mijn gegevens fout zijn en IK contact moet opnemen met de KPN, dit kan natuurlijk niet per mail, nee moet je weer via die achterlijk telefoon of chat functie, WEER al je gegevens door geven incl bank rekening nr ect.

Ā 

kort om DRAMA!!!

Het is dat ik het nr moet behouden anders allang opgezegd bij KPN.

Ā 

dus KPN LOS HET EEN X OP!!!!!

Ā 

waarom ik weg wil en of omzetten,

ik betaal al zakelijke klant 21% meer dan een prive persoon voor het zelfde contractĀ (data en bel min), ook zo raar.Ā 

HoiĀ @R Mulder, welkom op ons forum.
Ik kan me goed voorstellen dat je hier niet vrolijk van wordt!
Inhoudelijk kan ik hier helaas verder niet zoveel over zeggen omdat je hier op het forum voor particuliere klanten zit. Wij hebben helaas geen inzage in zakelijke aansluitingen.
Met een zakelijk abonnement kun je hiervoor het beste op ons zakelijke forum terecht of telefonisch op 0800-0403.Ā Mijn collega's daar kunnen je hier beter mee helpen.
Ā 


Hoi Thomas,

Ā 

Dat is nou net het probleem bij KPN, iedereen schuift het af op een andere afdeling en niemand pakt het op. Ik kom nu toch als privƩ persoon bij KPN.

Van jullie afdeling krijg ik bericht dat het niet klopt, en ook wel handig om dan vaag te blijven wat er dan niet klopt maar gewoon in algemene woorden blijven hangen, maar na lang zelf uitzoekenĀ zit de fout allemaal intern bij KPN daar heb ik geen inzicht en toegang toe.

KPN veranderd ook elke keer de afdelingen, dan is het KPN groot verbruik, dan KPN MKB, dan weer KPN 1 MKB en uiteindelijk hebben ze maar een toepasselijke afdeling van gemaakt, HUSSEL, dus gelukkig hebben ze wel zelf kennis dat ze alles maar op 1 grote hoop gooien en dan raar vinden dat de klant er niet meer uit komt, en dat er dus allemaal nieuwe interne klant nummers zijn aangemaakt wat niet is gecommuniceerd naar de klant.

Gisteren weer 4 uur bezig geweest om het op te lossen, en krijg weer nieuwe mails binnen van bevestigen ect maar uit eindelijk gebeurd er nog steeds NIKS. dus ik verwacht nu ook wel weer een vage mail van jullie kant dat ons oude klant nr niet klopt met het telefoon nr. en kunnen we weer van vooraf aanĀ beginnen.

Maar moraal van het verhaal, iedereen binnen KPN schuift af naar een ander, en de klant heeft het nakijken!

en daarom is de service gewoon RUK.

Ā 


Ik kijk graag even met je mee @R Mulder.
Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?


@R MulderĀ ik heb niets meer van je vernomen, heb je het nog op kunnen lossen met mijn collega's?