Skip to main content

Beste,

 

Ik schrijf u om een klacht in te dienen over mijn Samsung S24 Plus, die ik drie maanden geleden heb aangeschaft. Ik ervaar een aantal problemen met het apparaat, waaronder:

 

- Tijdens het bellen kan de ontvanger mij niet horen. Dit is een veelvoorkomend probleem en ik heb al contact opgenomen met de KPN-winkel, waar ik een nieuwe simkaart heb gekregen. Helaas heeft dit het probleem niet opgelost.

- Het internet lijkt soms niet goed te werken. Dit kan liggen aan de telefoon.

 

 

Ik zou graag willen dat u deze problemen onderzoekt en oplost. 

 

Met vriendelijke groet

 

Admin: eigen topic voor vraag gemaakt eorigineel topic]

Nu is mijn standpunt vooral: 'laten we eerst maar een stabiele verbinding krijgen en dan zien we de snelheid wel'. Maar toch wel vreemd dat een 300Mbps abonnement vrijwel dezelfde snelheid geeft, als een 600Mbps abonnement (ik heb 600). Ik heb namelijk een paar speedtests achter elkaar gedraaid (teruggezet op 5G) en kreeg maximaal 291Mbps. Daarna klapte de verbinding er overigens weer uit en was ik er dus alweer klaar mee. Terug naar 4G.

Bljjft bij jou de 4g wel stabiel. 

Ja 4G blijft wel stabiel. Gebruik het nu denk ik een week of 2. Echter gaf Samsung via de Members app wel aan, dat ze ook met 4G verbindingsproblemen konden zien, in het foutrapport. Dus technisch, op de achtergrond, is ook 4G niet 100%.


Ja @Chris en Fem herkenbaar. Men weet van niets en alles draait daar enkel om de problemen met de iPhone 11. "Samsung? Nee daar hebben we geen problemen over gehoord."

Moderators hier die zich er makkelijk vanaf maken. Bel de klantenservice maar, alleen die kunnen tickets aanmaken. Vervolgens voor iPhone klanten kunnen ze hier wel tickets aanmaken via het forum. Zogenaamd bij hoge uitzondering omdat de klant er via de klantenservice niet uitkomt. Nou wij met een S24(+) en zoals jij ook de A55 en S23 komen er zelfs met de technische dienst niet uit. Want de problemen zullen zogenaamd wel opgelost zijn na 13,5 dag.. De iPhone 11 is schijnbaar belangrijker. Begrijp me niet verkeerd hoor, maar dat zijn toestellen van 5 jaar oud. Die klanten hebben uiteraard ook recht op een goede verbinding. Maar waarom krijgt zo'n oud toestel zo'n hoge prioriteit en de hedendaagse toestellen die, as we speak door KPN zelf voor veel geld, bij abonnementen uitgeleverd worden, zijn eigenlijk het onderzoeken niet waard? Problemen worden niet erkend, zijn (zogenaamd) onbekend en communicatie is 0,0. Tja, typisch een groot bedrijf, vol bureaucratie. 


Hallo allemaal! Ik heb een aantal quotes verwijderd voor de leesbaarheid. Helemaal als je reageert op het laatste bericht, is het quoten niet nodig.

 

Ik zal even op een aantal dingen ingaan: 

Ik snap dat je niets anders kunt brengen dan waar we nu staan qua storing. Maar kun je wel meer zeggen over een compensatie? Zoals bekend is loopt dit issue vanaf mei al. Dus het is zeker al een +-3 maand gaande. In die hele tijd van toen tot nu is voor een bepaald (groot?) deel van de S24/S24+/S24 Ultra én KPN gebruikers de verbinding met 5G niet te doen. Budget Mobiel heeft schijnbaar de verantwoordelijkheid gepakt (KPN netwerk) en compenseert en rekent op dit moment niets (zie bericht Berteman). Budget Mobiel zou niet gaan compenseren als er geen aantoonbare netwerkproblemen zijn. Dus dan lijkt me toch wel dat KPN ondertussen in actie moet komen op dit punt?

Daar kan ik helaas niets over zeggen. Er worden hier twee zaken door elkaar gehaald. Het terugvallen op EDGE, waar Budget Mobiel over gemaild heeft, dat betreft vooral een ander toestel. De problematiek met de S24 die in dit topic wordt genoemd, staat daar los van. Er is dan ook geen sprake van een algemene compensatie o.i.d. Op het moment dat er een ticket loopt (hier kom ik zo op terug!) en deze afgehandeld is, kan er op individueel niveau naar een compensatie worden gekeken. 

 

Nou lekker dan, een SMSje.. De boodschap: U heeft een tijdje geleden een melding gemaakt, maar daar hebben we nog niet naar kunnen kijken. Gaan we ook niet meer doen. Of ik even wil bellen als de problemen toch nog aanwezig zijn... Ik vind het ondertussen allemaal steeds treuriger worden. Moderators die zogenaamd geen tickets kunnen aanmaken, maar wel voor iPhone klanten. Na een hoop gedoe met de klantenservice proberen te bereiken eindelijk een ticket aan kunnen laten maken.. 14 dagen wachten.. Puntje bij paaltje op de deadline heeft men nergens naar gekeken, doen ze ook niet meer en maak maar even een nieuw ticket aan, als er nog steeds problemen zijn. De klanten melden dus voor Piet snot en men houdt hier vanuit KPN de schijn op dat er zéker naar alle meldingen gekeken wordt.. Nou ze worden nog niet eens in behandeling genomen.

Nou @Marcia van KPN reageer hier nu maar eens op dit is toch helemaal belachelijk.. misschien kun je dit intern eens gaan bespreken en zorgen dat hier nu daadwerkelijk eens iets aan gedaan wordt. Zo hebben we het gevoel dat we niet serieus genomen worden. 

Helaas kwam deze sms voor ons, moderators van de community, ook als een verrassing. Dat signaal hebben we intern doorgegeven. We hebben navraag gedaan en bij het verwerken en het nabellen van klanten, merken we dat veel issues inmiddels al zijn opgelost omdat klanten zelf succesvol een netwerkreset hebben toegepast of omdat het issue vanzelf verdwenen is. We weten dat dit helaas niet bij iedereen het geval is. Voor deze klanten duurt het zo écht te lang en we willen hen sneller kunnen helpen. Dat is de reden dat we deze sms hebben uitgestuurd, met daarbij de opmerking om ons zeker te laten weten als het nog niet verholpen is. Zo kunnen we klanten die nog steeds hinder ondervinden, sneller helpen. 

Moderatoren houden zich helaas (zoals wel verwacht) ook vandaag afzijdig.

De community is in eerste instantie bedoeld voor contact tussen klanten onderling. Moderators zijn natuurlijk aanwezig, maar niet 24/7. Het kan daardoor even duren voordat we reageren op een topic. 

 

@Timdepim als jij het idee hebt dat je netwerk toch weg blijft vallen, bel dan vooral opnieuw om een ticket aan te laten maken. Mijn collega's van de technische dienst zijn heel kundig en weten echt wel waar ze het over hebben, maar als jij ervaart dat je probleem toch niet is opgelost, dan moeten we er wat mij betreft gewoon opnieuw naar kijken!


Hi Marcia, 

Als ik zo alle reacties lees over problemen met S24 heeft dat weinig zin allemaal. Ik heb ook wel betere dingen te doen. Het moet gewoon gefixt worden door KPN (icm Samsung). Geen idee.. Maar regel het. Ik kan er weinig aan doen.. Ga denk ik wel m'n abonnement verlagen (als dat kan) want ik betaal voor iets wat ik niet krijg. Schiet niet op dit. Ik hoop maar dat KPN weet van de problemen met S24. Zoals ook met die bepaalde phones. Maar de kundige meneer aan de telefoon wist niet van specifieke problemen van S24. Dat baart mij wel zorgen. Hij wist het wel van de bepaalde iphones.. 


Dan ga ik van de week toch maar weer bellen en een ticket aan laten alleen vraag ik mij af of mijn ticket wel is aangemaakt heb  gebeld op 15 juli en niks gehoord geen sms niks. En ik ben het eens met Timdepim dat wij er niks aan kunnen doen we sluiten een duur abbonement af bij kpn met de nieuwste telefoons en het werkt al maanden niet naar behoren dus het zou fijn zijn als er serieus naar gekeken wordt zoals jij aangeeft.  


Marcia, allereerst dank voor je reactie. 

Tuurlijk snap ik dat jullie als moderatoren niet 24/7 bovenop dit forum en probleem zitten. Echter loopt dit probleem al maanden. Heel KPN lijkt het probleem (zogenaamd?) niet te kennen. Ook komt iedereen met een andere verklaring, waarom er een ticket een paar uur voor de deadline gesloten wordt. Doet je dat als provider na een week, niet fijn, maar dan zit ik niet 2 weken te wachten op niks. Je zegt dat er sprake is van compensatie na het sluiten van een ticket. Jullie hebben als KPN zijnde het eerste ticket nu gesloten, graag zou ik daarom meer info willen ontvangen over compensatie. Ik vind het namelijk van de zotten dat ik nu wederom aan 14 dagen wachten zit gekoppeld (en door de iPhone 11 drukte misschien nog wel langer, volgens de klantenservice), terwijl ik niet gemeld heb dat de problemen opgelost zijn. Dat is gewoon een - met alle respect - schandalige aanname van KPN geweest op zo'n laat moment. Ook zou het fijn zijn dat vragen beantwoord worden. Het is natuurlijk in de basis een klanten voor klanten forum. Maar als je als klant zijnde een vraag aan KPN zelf stelt, waar een andere klant geen antwoord op kan geven, kan KPN toch wel inhoudelijk reageren? Ik sluit me er bij aan dat het me eigenlijk niet uitmaakt wat het probleem is. Ik heb me hier op het forum meermaals gemeld, ik heb me telefonisch meermaals gemeld. Wat moet ik nog meer doen? Ik wil gewoon een oplossing, hetzij een fix, hetzij dat jullie het contract kosteloos ontbinden, zodat ik met nummerbehoud naar een andere partij kan.

Even opgesomd wat ik me nu nog afvraag:

Waarom wordt er vanuit de moderatoren nou niet gewoon één groot ticket aangemaakt met alle klanten die zich hier melden? Zijn de technische details die Samsung aan mij teruggekoppeld heeft, die ik hier geplaatst heb, doorgezet naar de technische dienst? Het lijkt me toch dat er dan al makkelijker gezocht kan worden. Waarom weet de klantenservice niets van problemen met Samsung toestellen? Wordt dit intern niet gecommuniceerd? Ik krijg het idee dat dit alles onder de pet gehouden wordt. Waarom krijgen klanten niet gewoon een mail of SMS met de problemen van de S24(+) zijn bekend en we zijn er mee bezig?


Hele terechte vragen natuurlijk, @SWkzx

Waarom wordt er vanuit de moderatoren nou niet gewoon één groot ticket aangemaakt met alle klanten die zich hier melden?

Er wordt ons verzocht om klanten via 0800-0402 tickets aan te laten maken. Ik kan er weinig anders van maken dan dit 😞.

Zijn de technische details die Samsung aan mij teruggekoppeld heeft, die ik hier geplaatst heb, doorgezet naar de technische dienst?

Zeker! Ondanks bovenstaande zetten wij relevante signalen constant allemaal intern door. 

Waarom weet de klantenservice niets van problemen met Samsung toestellen? Wordt dit intern niet gecommuniceerd? Waarom krijgen klanten niet gewoon een mail of SMS met de problemen van de S24(+) zijn bekend en we zijn er mee bezig?

Omdat er op dit moment, voor zover ik begrijp, concreet niet voldoende aanknopingspunten zijn om te kunnen concluderen of er een algemeen issue met Samsung toestellen is, kan hierover ook intern nog niets concreets geroepen worden. Alle aangemaakte tickets worden op dit moment nog individueel benaderd en verwerkt. 

 


Hallo
Wanneer komt er eindelijk een oplossing.
Ik heb ook geen verbinding met mijn s24 plus
En iedere keer maar roepen een reset doen.
Helpt voor geen meter.
Maar wel elke maand het abonnement kosten afschrijven voor een product die niet werkt
Als ik de grens over ga in Duitsland ben ik helemaal niet bereikbaar.
Te gek voor woorden dat die al maanden duurt


Hallo
Wanneer komt er eindelijk een oplossing.
Ik heb ook geen verbinding met mijn s24 plus
En iedere keer maar roepen een reset doen.
Helpt voor geen meter.
Maar wel elke maand het abonnement kosten afschrijven voor een product die niet werkt
Als ik de grens over ga in Duitsland ben ik helemaal niet bereikbaar.
Te gek voor woorden dat die al maanden duurt

Een oplossing is er nog niet en ga er maar vanuit dat het nog wel even gaat duren lees deze topic maar eens helemaal dan kom je er wel achter dat het ingewikkeld is. Maar je zou wel bereik in duitsland moeten hebben als je handmatig een provider kiest. Of zet hem maar eens op 4g dat zal redelijk moeten werken. Voor de rest zul je het hier mee moeten doen.


Hele terechte vragen natuurlijk, @SWkzx

Waarom wordt er vanuit de moderatoren nou niet gewoon één groot ticket aangemaakt met alle klanten die zich hier melden?

Er wordt ons verzocht om klanten via 0800-0402 tickets aan te laten maken. Ik kan er weinig anders van maken dan dit 😞.

Omdat er op dit moment, voor zover ik begrijp, concreet niet voldoende aanknopingspunten zijn om te kunnen concluderen of er een algemeen issue met Samsung toestellen is, kan hierover ook intern nog niets concreets geroepen worden. Alle aangemaakte tickets worden op dit moment nog individueel benaderd en verwerkt. 

 

Klantenservice weigert ticket aan te maken laat staan 2 omdat het per telefoonnummer/toestel moet, klachtenafdeling exact hetzelfde… Dus wat verwacht je dat ik als Samsung gebruiker met 4 toestellen (2xSamsung S23 5G (weggedaan omdat KPN zei het ligt aan je telefoon - ook al heb ik er abonnement voor lopen van afbetaling toestel 31 euro x2 per maand- en zelf gekochte 2x Samsung A55 5G) waar ik de iphone problemen op ervaar nu doe?

Klantenservice blijven bellen en moeilijk blijven doen, lief blijven doen? Het maakt allemaal niet uit wat je zegt of doet, er wordt geen ticket aangemaakt, alleen wat ik allemaal moet proberen en dat is uitgaande dat mijn verbinding als ik die al heb blijft werken…

Waarom moeten wij door hoepels springen en waarom worden wij niet serieus genomen want dat is wel als je geen idee hebt of niet vind dat Samsung hetzelfde probleem heeft als de iphones, wat dan ook vreemd is gezien de topics hier op het forum , ons laat voelen.

Mijn abonnementen zijn hoog zat, geeft geen ruimte om ergens anders heen te gaan.
En ondertussen niet bereikbaar en niet iemand of iets kunnen bellen.

Maar dan wel moeten bellen om een ticket te maken. Tja moet het wel werken.
Diep triest hoe laag KPN is gezakt.
Advies bellen via wifi is leuk maar heb gemerkt, mobiel is KPN, internet/wifi thuis is Ziggo (omdat KPN niet kan leveren op mijn adres), hij blijft doorzoeken naar het KPN netwerk en dus de wifi uitschakelen ongeacht de instellingen in de telefoon.
Dus ook de verbinding verbreken.

Blijf erbij dat het probleem niet alleen iphone is, net als alle getroffen personen hier op het forum aangeven met een telefoon anders dan de Iphone.
Jammer dat dit gewoon te weinig is om door KPN te zeggen : hey we hebben een probleem.
Maar klantenservice zegt nee hoor geen probleem dus geen ticket, hoe kunnen jullie dan weten dat er een probleem is als de klantenservice al weigert iets te doen?


Inmiddels besloten om een klacht in te dienen bij KPN. Hopelijk dat het kwartje nu eens gaat vallen.

Met alle respect, maar het kan niet zijn dat er nu al 3 maanden duidelijk problemen met de S24 én KPN zijn en KPN van niets weet. Zeg gewoon: sorry klant, we hebben een probleem met uw toestel, we zorgen dat dit zsm opgelost wordt en maken het netjes met u in orde. Nee KPN kiest helaas voor de weg van tickets sluiten en zie maar wat je doet. Bovendien merk ik op dat iPhone klanten een soort voorkeurspositie krijgen. Als alle aandacht daar dus ligt en wij maar te horen krijgen dat er onvoldoende aanknopingspunten zijn... Ja sorry hoor, maar als zoveel klanten zich hier melden, zich bij de klantenservice melden en dat al zeker 3 maanden.. Dan lijkt me dat meer dan genoeg aanleiding om in actie te komen. Ik begrijp dat een moderator hier ook maar de boodschapper is, dus die neem ik persoonlijk niets kwalijk. Uiteindelijk besluit hogerhand alles. 

 

https://www.kpn.com/service/klacht-of-vraag-indienen/formulier


@SWkzx ik kan me jouw frustratie heel goed voorstellen. En ik snap ook dat wát ik zeg, niet naar wens gaat zijn. Er zijn zeker een aantal klanten die veel en met regelmaat reageren op de community. Wat natuurlijk heel begrijpelijk is! Alleen is het niet zo dat we veel meer klachten dan anders krijgen over problemen op het netwerk i.c.m. de S24. Ik hoop dat jouw klacht snel in behandeling wordt genomen en dat het naar wens voor je wordt opgelost!


@SWkzx ik kan me jouw frustratie heel goed voorstellen. En ik snap ook dat wát ik zeg, niet naar wens gaat zijn. Er zijn zeker een aantal klanten die veel en met regelmaat reageren op de community. Wat natuurlijk heel begrijpelijk is! Alleen is het niet zo dat we veel meer klachten dan anders krijgen over problemen op het netwerk i.c.m. de S24. Ik hoop dat jouw klacht snel in behandeling wordt genomen en dat het naar wens voor je wordt opgelost!

Hoeverel klachten hebben jullie nodig dan om het wel als groot probleem te zien. Of het nu 1 klacht of paar honderd dat moet geen verschil maken. Als je een ticket indiend en dit gewoon niet opgepakt wordt en je een antwoord krijgt sorry we hebben grotere problemen om op te lossen waar moeten we dan wel zijn. Nogmaals we betalen voor een goed werkend toestel met abonnement die jullie aanbieden en dat werkt niet  Als wij ons abonnement eens terug laten storten elke maand dan hangen jullie wel direct aan de lijn dat we moeten betalen. Dat is toch de omgekeerde wereld.


Zeker, @Jop Rutten. Daar heb je gelijk hoor, 1 of 100 moet inderdaad geen verschil maken. Ik wil alleen maar zeggen dat er geen ‘algemeen probleem’ is met de S24 i.c.m. het KPN netwerk. Natuurlijk moet het opgelost worden en verdient deze manier geen schoonheidsprijs.


Zeker, @Jop Rutten. Daar heb je gelijk hoor, 1 of 100 moet inderdaad geen verschil maken. Ik wil alleen maar zeggen dat er geen ‘algemeen probleem’ is met de S24 i.c.m. het KPN netwerk. Natuurlijk moet het opgelost worden en verdient deze manier geen schoonheidsprijs.

Ik heb zojuist een klacht ingediend net als SWkzx dus wacht wel af wat daar uitkomt


Marcia, dit is precies wat mijn frustratie mede veroorzaakt: 'Er is geen algemeen probleem met de S24'. Dit topic zit inmiddels op pagina 4, er zijn nog meer topics en er zullen ook nog zat klanten zijn die enkel bellen en niet op het forum komen. We zien een bepaald patroon: 3 maanden geleden is het zo'n beetje ontstaan, het is een relatief jong toestel, wat dus prima met een modern netwerk om moet kunnen gaan. Hoeveel klachten zijn er dan nodig voor een 'algemeen probleem'? Vergeet ook niet dat je nu een verkeerd signaal afgeeft. Een voor KPN handjevol klachten is dus al niet interessant. Wat als ik nou als enige een probleem meld? 


@Jop Rutten  en @SWkzx  ik hoop dat jullie wel geholpen worden, blijkbaar word ik nu compleet genegeerd, door klantenservice, klachtenafdeling en zelfs door de lieftallige Marcia (allen KPN) die al mijn vragen overslaat/negeert of zogenaamd niet gezien heeft of welke onzin reden.

Ik kan wel janken na alles wat ik heb moeten doen van KPN en welke ellende ik nu in zit door KPN omdat ze klanten/klachten negeren of beloftes (tickets anamaken) niet nakomen of simpelweg weigeren, ik kan KPN niet bellen en nog is het antwoord bel ff…  en dan nog volhouden met hun iphone opmerkingen… in een samsung gesprek.

Hoop echt oprecht dat jullie meer bereiken, succes.


Het zal natuurlijk ontkend worden maar er is natuurlijk wél sprake van een patroon. 

Dat zagen we ook toen de klachten over de iPhone binnenkwamen: ontkennen, het probleem wijten aan de iOS van Apple, “wij ondersteunen de iPhone 11 niet meer”, “uw telefoon zal wel kapot zijn, ik kan uw abonnement verlengen met een nieuwe telefoon”. “er is ons niets bekend”.

Pas toen klanten zich hier massaal meldde en ondermeer RTL Nieuws en Nu.nl het nieuws oppakte en waar ook Samsung werd benoemd, was het advies om te bellen om een ticket aan te maken.

Beetje typisch dat er dan nu ineens onvoldoende aanknopingspunten zijn…


@Chris en Fem jij hebt een eigen topic. Daarom zou ik je willen adviseren om het daarin te houden. Mijn collega Erik zal daar zeker nog in reageren en heeft ook al aangegeven dat je via Facebook/X ook contact met ons op mag nemen. 

 

Marcia, dit is precies wat mijn frustratie mede veroorzaakt: 'Er is geen algemeen probleem met de S24'. Dit topic zit inmiddels op pagina 4, er zijn nog meer topics en er zullen ook nog zat klanten zijn die enkel bellen en niet op het forum komen. We zien een bepaald patroon: 3 maanden geleden is het zo'n beetje ontstaan, het is een relatief jong toestel, wat dus prima met een modern netwerk om moet kunnen gaan. Hoeveel klachten zijn er dan nodig voor een 'algemeen probleem'?

Vergeet ook niet dat je nu een verkeerd signaal afgeeft. Een voor KPN handjevol klachten is dus al niet interessant. Wat als ik nou als enige een probleem meld? 

Je hoort mij niet zeggen dat een handvol klachten niet interessant is. Elk ticket wordt normaliter in behandeling genomen en onderzocht. Alleen helaas is het nu heel druk bij de technische dienst, waardoor we er bij een aantal tickets dus voor gekozen hebben om deze te sluiten. Daarom hameren we er hier op de community zo op dat je opnieuw belt en opnieuw een ticket aanmaakt, als je nog wel klachten ervaart. 

Pas toen klanten zich hier massaal meldde en ondermeer RTL Nieuws en Nu.nl het nieuws oppakte en waar ook Samsung werd benoemd, was het advies om te bellen om een ticket aan te maken.

Beetje typisch dat er dan nu ineens onvoldoende aanknopingspunten zijn…

Het advies om een ticket aan te maken geldt altijd, als je problemen met je toestel/netwerk ervaart. Dat advies geven we al jaren of we maakten destijds zelf nog een ticket aan. 


@Marcia van KPN  wow wat een slappe walgelijke reactie.
Ik moet bij mijn topic blijven en maar wachten?

Wat geeft jou het recht mij te verbieden (want dat is wat je doet) om hier in dit topic te praten over waar ik ook tegenaan loop zoals de OP en de anderen die hierop reageren?
Wat is er mis met dat ik mijn ervaringen hoe jullie met mij omgaan deel?
Moet ik in mijn topic blijven omdat anderen die niet zien/lezen of reageren en dat ik dan genegeerd kan worden?

Lees wat bij “mijn” topic staat als je alles zo goed weet want je hoort de klok luiden en weet zoals alle andere keren dat je je met mij bemoeide NIET waar de klepel hangt.

Je roept blijf bellen en laat een ticket aanmaken als je nog klachten ervaart :
De klantenservice WEIGERT tickets aan te maken wat we ook zeggen, op jullie advies, , wat moeten wij dan nog doen?

 


Je toon mag wel wat minder. Je hoeft helemaal niet alleen maar in je eigen topic te blijven, maar we helpen je graag verder met jouw probleem in je eigen topic. Natuurlijk mag je hier je verhaal doen, alleen jij vraagt ‘waarom word ik genegeerd'? Ik negeer je niet bewust, het lijkt me alleen beter dat we het probleem dat jij ervaart, behandelen in jouw eigen topic. 


@Marcia van KPN 
Mijn toon mag minder? Mij terugsturen naar mijn eigen topic waar jullie helemaal niks mee (lijken te) doen is ook wel zwak. 21 dagen !!! inmiddels geen reactie van wie dan ook van KPN moderators.
Hoelang moet ik wachten voor ik van jullie daar dan een reactie krijg? Tot ik dood ben, tot ik stop met de waarheid te zeggen? Tot ik stop met updates over MIJN situatie in MIJN topic te geven? Waar jullie niet lezen want er vliegen dagelijks 30-40 topics overheen waardoor de mijne (en die van anderen) volledig wegvalt?

 

Lees de rest van mijn reactie dan maar in mijn topic mevrouw, want daar reageer je ook niet terwijl ik het wel daarheen had gebracht. Nu blijf jij doorgaan in iemand zijn topic over mijn topic… oops?


Inmiddels nav. de officiële klacht teruggebeld door iemand van KPN. Er is inmiddels toegegeven dat er daadwerkelijk een probleem speelt met de S24(+) en 5G. Ook dat mijn klacht een terechte klacht is. De medewerker die mijn klacht afhandelt, had er al meer gehad. Ook is erkend dat er nu - vanwege de omvang - vooral naar de iPhone 11+12 gekeken wordt. Het ticket van mij, is nu nogmaals met prioriteit doorgezet, met wat extra aanvullende informatie.


Inmiddels nav. de officiële klacht teruggebeld door iemand van KPN. Er is inmiddels toegegeven dat er daadwerkelijk een probleem speelt met de S24(+) en 5G. Ook dat mijn klacht een terechte klacht is. De medewerker die mijn klacht afhandelt, had er al meer gehad. Ook is erkend dat er nu - vanwege de omvang - vooral naar de iPhone 11+12 gekeken wordt. Het ticket van mij, is nu nogmaals met prioriteit doorgezet, met wat extra aanvullende informatie.

Dat is in iedergeval al iets ik ben nog niet teruggebeld na de klacht dus wacht nog effe af. Ik ben nog wel teruggeweest naar de winkel en daar gaf de medewerker ook al aan dat er de laatste weken veel klachten waren over kpn ook met nieuwere toestellen iphone 15 de s24 modellen. Dus het probleem is algemener aan het worden. Hopelijk komt er nu toch meer actie vanuit kpn. 


Inmiddels nav. de officiële klacht teruggebeld door iemand van KPN. Er is inmiddels toegegeven dat er daadwerkelijk een probleem speelt met de S24(+) en 5G. Ook dat mijn klacht een terechte klacht is. De medewerker die mijn klacht afhandelt, had er al meer gehad. Ook is erkend dat er nu - vanwege de omvang - vooral naar de iPhone 11+12 gekeken wordt. Het ticket van mij, is nu nogmaals met prioriteit doorgezet, met wat extra aanvullende informatie.

Dat is in iedergeval al iets ik ben nog niet teruggebeld na de klacht dus wacht nog effe af. Ik ben nog wel teruggeweest naar de winkel en daar gaf de medewerker ook al aan dat er de laatste weken veel klachten waren over kpn ook met nieuwere toestellen iphone 15 de s24 modellen. Dus het probleem is algemener aan het worden. Hopelijk komt er nu toch meer actie vanuit kpn. 

Vandaag teruggebeld door kpn eerst gaf hij toe dat er problemen zijn met het netwerk en dat ze bezig zijn met de tickets af te handelen met compensatie of iets dergelijks. Nadat hij gekeken had en overlegd met anderen kwam die terug dat er geen ticket was aangemaakt voor mij maar kon wel zien dat ik gebeld hebt. En ineens kwam die terug dat er geen klachten waren  met samsung modellen dat er geen problemen waren dat was niet bekend bij hun.... hij kon wel met mij de instellingen doorlopen want misschien stonden die niet goed en was het dan opgelost maar dat is al een keer na gekekeken heb ik gezegd. nadat ik mijn beklag had gedaan heeft hij die klachten doorgezet naar de technische dienst en die zouden mij terugbellen meer kon hij niet doen. Als ze geen tickets aanmaken dan komen er ook geen klachten binnen zo blijkt dus gaat lekker daar bij KPN steekt de kop maar in het zand en je ziet dus dat ze overal anders reageren. Allemaal een klacht indienen hoe meer klachten hoe eerder er iets mee wordt gedaan. 4G werkt tot nu toe wel redelijk stabiel.


Reageer