Skip to main content

Sinds 1 januari ben ik van werkgever verwisseld en de nieuwe werkgever heeft mijn mobiele nummer over genomen. Sinds die tijd heb ik geregeld een erg slechte verbinding. Mensen kunnen mij niet goed verstaan.. de lijn kraakt heel erg. Maar ook andersom kan ik ook vaak niet de persoon aan de andere kant goed horen. Dit had ik voorheen nooit terwijl ik voorheen ook via jullie, kpn, mijn abonnement had. 

Mijn mobiele nummer is: 06-***

Hebben jullie enig idee wat dit zou kunnen zijn? en of het op te lossen valt?

 

*Admin: telefoonnummer verwijderd ivm privacy

Hallo @Brenda vd Meer, welkom op ons forum! Wat vervelend dat je ineens problemen met jouw mobiele verbinding ervaart, terwijl alleen de contracthouder is gewijzigd. Laten we eerst controleren of jouw simkaart misschien defect is.

  1. Haal de simkaart uit je telefoon en maak schoon met een zachte, droge doek en kijk of je hetzelfde probleem houdt.
  2. Plaats je simkaart in een ander toestel en andersom. Als je simkaart wel goed werkt in het andere toestel en/of een andere simkaart niet goed werkt in jouw toestel, dan ligt het probleem bij jouw toestel. Als je de telefoon bij KPN hebt gekocht en hij is defect, ga dan naar schade aan je toestel. Werkt je simkaart in een ander toestel ook niet goed? Dan is deze waarschijnlijk defect en heb je een nieuwe simkaart nodig. Je kunt deze zelf aanvragen via MijnKPN.

Laat je me weten wat hier uit is gekomen?