Skip to main content

Beste Denise,
Ik heb vanochtend gebeld naar KPN met exact het zelfde punt.
Men wist niet de oplossing te vinden.
Kijk voor mij of dit ook mogelijk is want ik vind het dermate vervelend om dit soort onzin per sms te ontvangen. Ik heb ook aangegeven geen berichten van KPN te willen via sms maar dat helpt niet. En telefonisch kon men niet de oplossing vinden.
Voor mij een reden om KPNmobil voor mij en mijn echtgenote na afloop van de abo's te stoppen. Op advies van mijn provider XS4ALL ben ik op kpn overgeschakeld voor mobiel.
Dank alvast

Groet Carel

 

*Admin: eigen topic voor vraag gemaakt

Hoi @elperro, welkom bij ons op het forum. Ik kan met je meekijken naar deze sms’jes, mogelijk kan ik ze voor je uitzetten. Ik heb alleen nog geen gegevens van jouw abonnement(en) waarbij je dit wilt. Zou je jouw forumprofiel volledig kunnen invullen met aanvullend bij "Persoonlijke opmerkingen” de laatste 3 cijfers van de IBAN? Als je daarna een seintje geeft kan ik met je meekijken.


Jasper,
Voor zover mogelijk alles aangevuld inclusief de laatste 3


Dank je @elperro, ik heb het voor je gewijzigd. Volgende maand zal je geen notificatie meer moeten krijgen dat de nieuwe maand begint!


Jasper geweldig.
Het is een veel gestelde vraag. En de helpdesk kwam geen stap verder. En verwees mij naar dit forum.
Jammer dat dit soort simpele instellingen niet in je profiel gedaan kunnen worden.
Nogmaals veel dank. En Reinier van de helpdesk wil graag weten hoe dit te doen.
Groet, Carel


Graag gedaan, Carel! Ik zag zijn notitie inderdaad, ik had hem gisteren al een mailtje gestuurd met uitleg hoe hij dat kan doen voor een volgende keer. Als we via deze weg nog iets voor je kunnen doen weet je ons te vinden.


Beste Jasper,
Vandaag toch weer die domme overbodige message ontvangen.
Het is dus niet gelukt.
Misschien de mens die dit soort dingen gebouwd heeft ontslaan?  😉 of overdoen aan Vodafone.

Groet,
Carel


Haha, dat is niet nodig @elperro. Het was een functie die bij Telfort veel gebruikt werd en erg gewaardeerd werd door de klanten. In het systeem zijn 2 verschillende opties voor zulke meldingen, ik heb de andere nu ook voor je uitgezet. Ik kan me niet voorstellen dat je volgende maand nóg zo'n melding krijgt :slight_smile:


Jasper dank wederom,
Ik zal je op de hoogte houden.
Groet,

Carel
 


@Jasper zou je voor mij wellicht ook kunnen kijken om de maandelijkse SMS “Beste klant, vandaag start uw nieuwe factuurmaand. Uw actuele bundelstand is beschikbaar op de MijnKPN app. Groet, KPN” uit te schakelen ?

 

Eerste 2x kwam deze om 8.06 ‘s ochtends, de laaste keer om 00.03 ‘s nachts - niet fijn.

Dit zou echt een optie binnen MijnKPN moeten zijn om uit te kunnen zetten.

 

Alvast bedankt!


Hoi @WdJ1983, dat ik ook voor jou bekijken. Zou je daarvoor nog wel de laatste 3 cijfers van je IBAN kunnen toevoegen aan je profiel? Als je die invult (bij "Persoonlijke opmerkingen”) heb ik je gegevens volledig en kan ik jouw abonnement erbij pakken.


@Jasper Bij deze heb ik de laatste 3 cijfers van mijn IBAN toegevoegd aan mijn profiel :)


Merci @WdJ1983, ik heb 'm voor jou nu ook uitgezet! :slight_smile:


@Jasper dankjewel!