Skip to main content

goedemorgen,

 

Ik krijg van KPN een sms dat ik 100% belbundel heb gebruikt maar ik heb helemaal niet 150 min gebeld vanaf dat ik mijn bundel heb ontvangen (18 augustus).

Kan dit met spoed nagekeken worden?

Ik heb het idee dat iemand anders op mijn telefoonnummer belt.

alvast dank


Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid + topic verplaatst naar juiste board

Hallo @FriedaDeB ,

Dit probleem doet zich op dit moment bij meerdere klanten voor. Je abonnement is niet veranderd.

Om de een of andere reden is er een fout bij KPN dat er nu (náást je reguliere bundel) een bundel voor een x aantal minuten wordt aangezet. Vervolgens bel je eerst uit die bundel en na het opmaken van die bundel loopt je reguliere bundel gewoon door. 

De SMS die je krijgt kun je dan ook negeren.

 


Hi @FriedaDeB, ik kijk graag even met je mee zodat ik hopelijk een goede verklaring kan vinden en je gerust kan stellen :slight_smile:

Zou je daarvoor je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Je mag het naast je persoons- en adresgegevens ook het mobiele nummer waar het om gaat noteren, dit kan in het opmerkingenveld onderaan!


@FriedaDeB 

Je kunt dat zelf ook terugzien via Mijn KPN door te kiezen voor "Alle bundels bekijken"

 

Zo kun je het terugzien in de Mijn KPN app.

 


Ben je er met de tip hierboven al uitgekomen @FriedaDeB? Of kan ik nog wel met je meekijken? Hoor het graag!