Skip to main content

Hallo,

Ik heb precies hetzelfde probleem als J. Lennips, volgens mij zit er bij mij ook een deblokkadeslot op.. maar deze wil ik graag verwijderen. Hoe doe ik dat?

 

Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Goeiemiddag, ik wil graag mijn betaalde SMS diensten deblokkeren, want daar zit nu een deblokkadeslot op. Heb net met 1 van jullie medewerkers gebelt.. die zou het regelen maar nu kan ik helemaal niet meer SMS'en. Graag hoor ik wat van jullie.

Gr.

 

Admin: samengevoegd met lopende topic


Welkom @C.B. Mulder! Als je je forumprofiel zou willen invullen, dan ga ik voor je kijken of er een slot op zit. Vul in het veld ‘persoonlijke opmerking’ even, ter verificatie, de laatste 3 cijfers van het IBAN in, dan kan ik het slot ook verwijderen als er inderdaad een op zit. 


Hoi @Erik_ , ik heb het gedaan voor je. Ik had gister ook met van jullie medewerkers gebelt hierover... maar nu kan ik ook geen SMS'jes meer verzenden. Zou je hier ook naar kunnen kijken?


Hoi @C.B. Mulder, ik zag dat je hier ook een eigen topic over had gemaakt, dus ik heb het even samengevoegd zodat we het overzichtelijk houden. Het deblokkade slot heb ik net opgeheven, daar krijg je ook een sms'je over. Over uiterlijk 2 uur zal je de instellingen daarvoor zelf kunnen wijzigen via payinfo.nl

Je kunt ook niet meer sms’en begrijp ik? Wat gebeurt er precies als je een sms probeert te sturen? Krijg je dan een foutmelding, is er geen knop om 'm te versturen of gebeurt er iets anders?


Hoi @Jasper @Erik_ ,

Ik kan geen SMS'jes ontvangen of versturen, als ik een SMS wil versturen krijg ik de melding: "Bericht verzenden mislukt."

"Bekijk het bericht en probeer het opnieuw."

Nu kan ik dus ook niet zelf de instellingen veranderen bij www.payinfo.nl , want ik kan geen SMS'jes ontvangen. Ik had eerst gebeld met een medewerker van jullie, over het deblokkadeslot.. was blijkbaar niet goed gelukt.. voor dat ik belde kon ik nog wel SMS'en..

 

Gr.


Hoi @C.B. Mulder, er stond inderdaad een instelling niet goed voor het sms’en, die heb ik nu aangepast. Het kan zijn dat je jouw toestel een keer moet herstarten voordat het werkt. Daarna zal je ook de payinfo instellingen moeten kunnen aanpassen. Laat je weten of het lukt?


Hoi @Jasper ,

Ik kan weer SMS'jes ontvangen en versturen, heel erg bedankt. Ik zie dat het deblokkadeslot eraf is bij www.payinfo.nl en heb de instellingen aangepast, toen kreeg ik een SMS'je dat ik binnen 2 uur weer In App Aankopen / betaalde sms diensten kan uitvoeren, alleen kan dat nog niet. (Heb wel 2 uur gewacht).

Gr.


Goed om te lezen dat het sms’en nu weer lukt @C.B. Mulder, dat is fijn! Als ik de payinfo instellingen nu nakijk lijken de blokkade's niet actief te zijn. Lukt het nog steeds niet om de betaalde diensten te gebruiken?


Hoi @Jasper , nee het lukt niet om betaalde SMS diensten uit te voeren of in App aankopen... heb wel de instellingen veranderd op www.payinfo.nl .. kan je me hierbij helpen?

Gr.


@Jasper , als ik deze functie wil updaten staat er namelijk nog steeds dat het nog steeds geblokkeerd is.. 

 

Admin: nummer volledig verborgen i.v.m. privacy


Is dat nog een instelling bij Payinfo, of in de Play Store? De instellingen van Payinfo gaan namelijk over premium sms-diensten. Een app aankoop gaat via de Play Store gaat via een andere weg. Die staat bij jouw abonnement ook aan, net zoals de sms-diensten.

Maar toch doen ze het beide nog niet dus?