Skip to main content

Sinds Telfort ingelijfd is door KPN krijg ik weer elke maand zo'n onzinnig SMSje dat mijn “nieuwe periode” ingegaan is. Bij Telfort kon ik dat uitschakelen met STARTUPDATE UIT naar 1266 maar nu krijg ik een bericht terug dat de code niet herkend wordt. Andere code of ander nummer bij KPN?

Ik kon in het doolhof van “Mijn KPN” geen optie vinden om dit uit te schakelen.

Hoi @Trespassers W ,

 

Mag ik de weg wijzen in het doolhof? 

 

Je kunt op de PC inloggen op Mijn KPN met jouw KPN-ID.

Dan klik je rechtsboven op Profiel 

Dan ga je naar Privacy en Instellingen  

Dan naar Beheer uw instellingen 

Dan klik je jouw gewenste product aan. 

Tenslotte klik je aan/uit waarmee je benaderd wilt worden. 

Let op : Als je SMS uitklikt, dan ontvang je ook geen andere SMS-jes meer van KPN.

 


Bedankt voor de wegwijzer. Op die pagina verschijnt na ca. 10 minuten met 4 eindeloos knipperende grijze balkjes een vakje:

Tips en advies Wij houden u op de hoogte. Bijvoorbeeld wanneer uw abonnement afloopt, of door middel van een nieuwsbrief.

Daar stond SMS al niet aangevinkt.

OK @Trespassers W ,

Ik ben er nog even verder ingedoken en inmiddels weet ik dat voor het uitzetten van die maandelijkse SMS een andere actie nodig is. Dit kun jij niet zelf, maar een moderator kan dat wel voor jou regelen. 
 

Zou je het Forum profiel  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en jouw 06-nummer? Deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is


Ik ga mijn mobiele nummer niet invoeren op een website waar scripts en trackers van Google en nog 2 dataverzamelaars meedraaien. Heb het geregeld via de klantenservice. Die hadden er ook nog nooit van gehoord, maar het bleek uiteindelijk wel mogelijk het uit te schakelen, met behoud van SMS bij eventueel overschrijden van de bundel. Services aan en uitschakelen per SMS naar een 4-cijferig nummer zoals bij Telfort is volgens de klantenservice bij KPN niet mogelijk.

Bij Telfort (en XS4ALL) was alles zo veel duidelijker, simpeler en sneller. Wat deze klant betreft hadden die bedrijven beter KPN kunnen overnemen ipv omgekeerd.


Het telefonisch laten aanpassen is natuurlijk ook prima. En een beller is ook nog eens sneller. Mooi dat het geregeld is. 

 


@Trespassers W, welkom op het Forum! Ik lees dat het inmiddels al geregeld is, hartstikke fijn! Telefonisch en via chat kan het inderdaad ook, wij hadden het ook kunnen aanpassen. Maar zoals Noordzee aangeeft, daarvoor hebben we gegevens nodig. Jouw Forum profiel is alleen inzichtelijk voor jou en KPN moderators, overal waar privé achter staat. Wil je via hier geholpen worden is het wel handig om dat aan te vullen. Wil je dat niet? Dan kan je ook altijd terecht bij onze overige kanalen! :blush:


Hoi @Trespassers W, Susan heeft ons helaas net verlaten. Wat een akelig probleem, ik heb je aan de juiste expert gekoppeld en je vraag doorgezet naar dit topic: SMS notificatie nieuwe maand uitzetten.
Daar gaat Natasja (Telfort expert) je helpen. Voor een vlotte afhandeling vul je je profiel aan met je: postcode/huisnummer, 06-nummer, klantnummer en de naam van de contracthouder.