Skip to main content

Ik heb 3515 van de 55000 verbruikt van internet en kreeg sms dat al 50% hebt verbruikt. Klopt toch niet??? Snap er niks van

Hallo @MariannetV ,

Dit probleem doet zich op dit moment bij meerdere klanten voor. Je abonnement is niet veranderd.

Om de een of andere reden is er een fout bij KPN dat er nu (náást je reguliere bundel) een bundel voor een x aantal minuten wordt aangezet. Vervolgens bel je eerst uit die bundel en na het opmaken van die bundel loopt je reguliere bundel gewoon door. 

De SMS die je krijgt kun je dan ook negeren.


Vorige maand precies zelfde verhaal. En opeens 100% en had gelijk traag internet terwijl nog gigantisch veel had…


Het is natuurlijk wel vreemd dat je een sms krijgt dat jouw MB bundel is verbruikt en de snelheid verlaagd wordt, terwijl je volgens MijnKPN nog voldoende data over zou moeten hebben. Nu heb ik geen gegevens van je, @MariannetV, dus het is lastig hier iets over te zeggen, maar ik zoek graag voor je uit hoe de vork hier in de steel zit. Ik wil je daarvoor vragen je forumprofiel aan te vullen met jouw 06-nummer, postcode, huisnummer, geboortedatum en klantnummer. Jouw mobiele nummer kan je invullen onder ‘persoonlijke opmerkingen’. De gegevens in jouw profiel zijn alleen zichtbaar voor jou en de moderators. Geef je hier een seintje als je jouw profiel hebt ingevuld?


Hallo heb het ingevuld 


Bedankt! Het is me nu duidelijk waarom je deze sms hebt ontvangen. De sms is terecht en kan je dus niet negeren zoals Noordzee voorstelde.

Je hebt in februari jouw abonnement vernieuwd. Je hebt hierbij gekozen voor een Hussel 5 GB met 150 min/sms. Dit abonnement is op 18 juni in gegaan. Je ontvangt nu een sms omdat je 3800 van de 5000 MB uit jouw data bundel hebt verbruikt. De overige 50 GB die je ziet, heb je nog meegenomen vanuit jouw oud-Telfort abonnement, welke tot 17 juni liep. Deze data wordt pas verbruikt op het moment dat jouw huidige bundel op is. Maar deze data is natuurlijk niet oneindig lang houdbaar. Deze data komt per 1 augustus (of uiterlijk per 1 september) te vervallen. Vanaf dat moment zal je ook 5 GB in MijnKPN zien en is dit het maximale aantal MB's wat je in een maand kunt gebruiken.

Is jouw data op, dan zullen we de snelheid verlagen naar 64 Kbit/s. Wil je liever toch sneller internetten? Dan kan je een extra bundel aanschaffen. Dit kan via MijnKPN of je kunt NL-EU 1000 AAN sms’en naar 1266.


Bedankt! Het is me nu duidelijk waarom je deze sms hebt ontvangen. De sms is terecht en kan je dus niet negeren zoals Noordzee voorstelde.

 

@Denise_

Tsjaa, dat kon ik natuurlijk nooit zo raden.  

(Andere klanten krijgen (kregen) wel ten onrechte van dit soort mails....) 


Bedankt! Het is me nu duidelijk waarom je deze sms hebt ontvangen. De sms is terecht en kan je dus niet negeren zoals Noordzee voorstelde.

 

@Denise_

Tsjaa, dat kon ik natuurlijk nooit zo raden.  

(Andere klanten krijgen (kregen) wel ten onrechte van dit soort mails....) 

Klopt hoor! Dit had ik van te voren ook niet gedacht, maar ik vond het wel belangrijk om aan te geven dat het in dit geval niet verstandig is om de sms te negeren. No hard feelings naar jou, hoor! :blush: