Skip to main content

Goedemiddag, ik krijg bericht dat ik 50% verbruikt heb , maar volges wesite heb ik 184 mb van 1000 verbruikt.
Kunt U dit uitleggen?

Hoi @Federico, welkom bij ons op het forum. 184 van 1000 is nog niet de helft inderdaad, mogelijk zijn er andere bundels naast actief waarvan de helft is verbruikt. Op je profiel zie ik geen gegevens staan, daardoor kan ik er verder niets over zien of zeggen. Als je dat volledig invult met aanvullend bij "Persoonlijke opmerkingen” de laatste 3 cijfers van de IBAN? Als je daarna een seintje geeft kan ik er een blik op werpen.


Hallo @Federico ,

Dit probleem doet zich op dit moment bij meerdere klanten voor. Je abonnement is niet veranderd.

Om de een of andere reden is er een fout bij KPN dat er nu (náást je gewone bundel) een bundel voor een x aantal minuten wordt aangezet. Vervolgens bel je eerst uit die bundel en na het opmaken van die bundel loopt je reguliere bundel gewoon door. 

De SMS die je krijgt kun je dan ook negeren.


Hallo Jasper,

ik heb mijn profiel ingevuld.

ben benieuwd of j iets kunt vinden.

het is cht heel hinderlijk 


Het bewuste 06-nummer mist nog @Federico, kan je die ook nog toevoegen? Dat kan bij “Klantnummer (mobiel)". Als die erbij staat heb ik de gegevens volledig en kan ik meekijken.


Hallo Jasper, heb net mijn *** ingevoerd.

kpn zegt dat mijn bundel nu verbruikt is

 

Admin; nummer verborgen i.v.m. privacy


Dank je @Federico, we hebben het nummer verborgen in je reactie i.v.m. privacy. Het is niet verstandig om je gegevens openbaar op internet te zitten. Op je profiel is het afgeschermd, daar kunnen jij en ik het zien. Met het nummer heb ik voor je gekeken, je hebt een abonnement van 2 GB per maand, welke wordt verdubbeld door de KPN Compleet voordelen. Die bundel is niet op, daar is nog voldoende van beschikbaar. Op 27-7 was daarnaast zo te zien een eenmalige bundel aangezet van 1000 MB. Die is nu volledig verbruikt, dat is de bundel waar je de sms'jes over kreeg. 


Dank je Jasper.is nu duidelijk.

ik dacht dat forum gesloten was, anders had ik natuurlijk niet mijn nr. Gemeld.

groet


Graag gedaan! En geen probleem natuurlijk, zoals je merkt verbergen wij het zo snel mogelijk om je privacy te beschermen :slight_smile: