Skip to main content

Ik krijg opeens in een dag tijd de melding dat ik eerst 50% van mijn bundel heb verbruikt en nog dezelfde dag 75%. Dit terwijl ik niks geks heb gedaan. Ik heb wel een nieuw abonnement.

Als ik in mijn contract kijk staat er dat ik 20GB heb. Als ik op Mijn KPN kijk staat het verbruik in MB en er staat dat ik 4000 MB heb. Klopt dit wel met elkaar?

@PimvD Waarschijnlijk is het dit: Die 20GB is per kalendermaand. Dus op 1 juli krijg je de volledige 20Gb.

Als je net een nieuw abonnement hebt dan krijg je naar rato. Dus als je nog één/vijfde maand te gaan hebt, krijg je één/vijfde van de 20GB = 4GB.

Als dan enthousiast met je nieuwe abonnement aan de slag gaat, ben je gauw door de ruimte heen.

Even rustig aan de rest van de maand dus.


@PimvD Waarschijnlijk is het dit: Die 20GB is per kalendermaand. Dus op 1 juli krijg je de volledige 20Gb.

Als je net een nieuw abonnement hebt dan krijg je naar rato. Dus als je nog één/vijfde maand te gaan hebt, krijg je één/vijfde van de 20GB = 4GB.

Als dan enthousiast met je nieuwe abonnement aan de slag gaat, ben je gauw door de ruimte heen.

Even rustig aan de rest van de maand dus.

ja dat zou logisch zijn inderdaad. Thanks! 

Â