Skip to main content
Beantwoord

Sms-dienst dubbel in rekening gebracht

• April 21, 2021
  • 1 reactie
  • 30 keer bekeken

angelique.93
Nieuwkomer
Forum|alt.badge.img

Op mijn factuur 1175486570 staat 3 keer een gekozen extra sms dienst opgenomen. Echter heb ik deze dienst maar 1 keer afgenomen, dit is ook te zien aan het tijdstip dat is opgenomen op de factuur. Zouden jullie dit voor mij aan willen passen?

Admin: Titel aangepast i.v.m. vindbaarheid van je topic

Beste antwoord door Alexandra van KPN

@angelique.93 Hi Angelique, dubbel betalen voor één en dezelfde dienst is een beetje onzin natuurlijk 🙂 Goed dat je een seintje geeft en fijn dat je gegevens al in je forumprofiel staan. Ik heb ze erbij gepakt en de dubbele kosten voor je vergoed. Een al aangemaakte factuur kan niet gewijzigd worden, daarom wordt deze vergoeding op je volgende factuur verrekend. Als je nog vragen hebt of als ik iets voor je kan doen, laat het dan gerust weten.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

@angelique.93 Hi Angelique, dubbel betalen voor één en dezelfde dienst is een beetje onzin natuurlijk 🙂 Goed dat je een seintje geeft en fijn dat je gegevens al in je forumprofiel staan. Ik heb ze erbij gepakt en de dubbele kosten voor je vergoed. Een al aangemaakte factuur kan niet gewijzigd worden, daarom wordt deze vergoeding op je volgende factuur verrekend. Als je nog vragen hebt of als ik iets voor je kan doen, laat het dan gerust weten.