Skip to main content

Hoi,

Ik krijg vandaag een SMS van 1 sms dienst waar ik me niet bij heb aangemeld. Ik weet niet hoe ze aan mij telefoon nummer komen. Nu staat er bij mij kpn extra kosten gemaakt van 10 euro. Hier heb ik geen toestemming voor gegeven en bij payinfo staat er niks op waar dit vandaan komt. Zouden jullie die onnodige extra kosten kunnen blokkeren ofzo dat er bij mij factuur geen extra kosten worden gerekend. Nu betaal ik ergens voor waar ik niet gebruik van maak.

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

 

Hoi @RSD1988, welkom! Dit klinkt wel alsof er vanaf jouw nummer of met jouw nummer iets is afgesloten. Ik begrijp dat je al op www.payinfo.nl hebt gekeken en dat daar geen actieve diensten stonden. Heb je daar ook gelijk blokkades ingesteld zodat dit in de toekomst niet alsnog kan gebeuren? Zo niet, raad ik je aan om dat alsnog te doen.

Wij kunnen verder dan, als je wilt, een deblokkadeslot instellen. Dat wil zeggen dat die blokkades ook niet meer door jou (of iemand anders die toevallig met jouw telefoon inlogt) via payinfo weer te verwijderen zijn. Het verwijderen kan dan alleen nog door ons gebeuren. Deblokkadeslot kun je, in verband met verificatie, laten instellen door contact op te nemen via 0800-0402, of een chat te starten via onze servicepagina.

Wat betreft die kosten, als er op payinfo niets stond, dan verwacht ik niet dat het voor ons op dit moment inzichtelijk is waar die kosten precies voor zijn. In verband met privacy kunnen wij namelijk ook niet altijd alles inzien voor het op de factuur staat. Dit kun je dan het beste ook even laten nakijken door de collega's aan de telefoon of in de chat.Â