Skip to main content

Ik ben gearriveerd in de USA en wil een supervoordeelbundel activeren (van 29,95 euro voor 2000 min/sms/mb maar ik krijg een foutmelding als ik naar 1266 sms. Ook werkt +311266 niet. 

Hoe kan deze bundel zsm worden geactiveerd? Ik kan nu niets behalve als ik in een WiFi zone zit.

Alvast dank! Mariëlle 

Hoi @MarielV, welkom op ons forum! Als het met de sms niet lukt kan het soms helpen even te verbinden met een ander netwerk om daarmee de sms te sturen. Los daarvan kun je ook gewoon via je MijnKPN bundels bestellen of via de MijnKPN app!

Meer informatie over internetten in het buitenland kun je vinden in ons handige topic!

 


Hoi Thomas,

Dank voor je reactie. Ik ga dat andere netwerk proberen. Maar kan je dus vanuit de usa gewoon zonder landnummer 1266 smsen? Ik kreeg een melding dat verzenden niet gaat. Ik had het idee dat ik aangezien ik al in de USA ben naar een Amerikaans nummer sms als er niets voor staat. Daarnaast kan ik de supervoordeelbundel voor buiten de eu niet via mijn kpn aanzetten. Dan krijg je de melding dat dit alleen per SMS kan. 


Hoi Thomas,

Het is gelukt met je tip voor dat andere netwerk. Dank je wel!


Deze vraag is dus beantwoord en mag worden gesloten, maar ik zie even niet hoe ik dat moet doen :-)


Deze vraag is dus beantwoord en mag worden gesloten, maar ik zie even niet hoe ik dat moet doen :-)

Fijn dat je vraag is beantwoord @MarielV :)
Ik sluit het topic en mocht je ons in de toekomst nog eens nodig hebben dan horen we graag weer van je!