Skip to main content

Vandaag om 10.42 heb ik een oproep gemist. Inmiddels heb ik al nu (19.55 uur) al 52x een sms gehad waarin gemeld wordt dat ik de oproep van 10.42 heb gemist. Het blijft binnenkomen. Al vanalles geprobeerd: iPhone uit, melding per sms bij gemiste oproep staat inmiddels uit etc. Hoe stop ik dit?

Hallo @Lin v ,

Heb je de mogelijkheid om de simkaart eens in een ander toestel te plaatsen en dan te wachten tot de sms daarop binnenkomt? Als dat is gebeurd, plaats 'm dan weer in jouw toestel. Dat is een trucje dat in het verleden goed werkte en ik hoop dat het daarmee opgelost is

 

Aanvulling 29-9-2021: Het toestel helemaal uit- en aanzetten OF tijdelijk de vliegtuigmodus inschakelen kan dit euvel ook verhelpen. 


Zojuist geprobeerd, maar ik krijg de sms toch weer binnen als ik de Sim kaart weer in mijn eigen telefoon heb.


Welkom hier @Lin v! Fijn dat je ons gevonden hebt. Jammer dat de tip van Noordzee niet geholpen heeft. Hoe je dit kunt oplossen, weet ik zo 1..2..3.. niet, maar ik zoek het graag voor je uit. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Postcode, huisnummer, klantnummer en het betreffende 06-nummer is voldoende. 

 

Heb je trouwens je telefoon al eens op vliegtuigstand gezet óf helemaal uit- en aangezet? 


Jammer dat het niet werkte. Misschien nog een keer proberen? 
In dit topic heeft het nl al bij verschillende mensen gewerkt: 

En anders stopt het vanzelf na 72 uur. Maar zo’n lange periode wil je natuurlijk niet…..


Welkom hier @Lin v! Fijn dat je ons gevonden hebt. Jammer dat de tip van Noordzee niet geholpen heeft. Hoe je dit kunt oplossen, weet ik zo 1..2..3.. niet, maar ik zoek het graag voor je uit. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Postcode, huisnummer, klantnummer en het betreffende 06-nummer is voldoende. 

 

Heb je trouwens je telefoon al eens op vliegtuigstand gezet óf helemaal uit- en aangezet? 

Hoi Lisa,

ik heb mijn gegevens ingevuld. Ik had ook al mijn telefoon helemaal uitgezet, maar dat helpt ook niet.

 


Jammer dat het niet werkte. Misschien nog een keer proberen? 
In dit topic heeft het nl al bij verschillende mensen gewerkt: 

En anders stopt het vanzelf na 72 uur. Maar zo’n lange periode wil je natuurlijk niet…..

Die 72 uur is wel te doen, was bang dat het niet meer zou stoppen…. Bedankt voor je reacties!


@Lin v Bedankt voor je gegevens. Ik heb ze alleen niet meer nodig:grimacing: . Mijn excuses! Het probleem is inmiddels bekend en er wordt hard gewerkt aan een oplossing. Zodra ik een update heb, laat ik het hier aan je weten :innocent:


Ik hoor het graag heb hier ook last van en bij de klantenservice konden ze me niet helpen.


Komt goed @Errewin! Had je de tips die in het bericht van Noordzee staan al geprobeerd? 


Ja uitzetten helpt niet. Heb ook geen andere tel optie om sim over te zetten. En iid ook een iphone 8


Beste KPN, 

Is er al een oplossing voor dit probleem? Ik word hier nogal gek van. Heb inmiddels 200 smsjes ontvangen van 1 gemiste oproep.. 

Graag bericht!


Bij mij is het inmiddels vanzelf gestopt.


Is inmiddels opgelost allen!Â